Категорія: Освітньо-професійні програми
-
Лекція англійською мовою для здобувачів освіти спеціальності 123 Комп’ютерна інженерія
Вивчення іноземних мов є одним із ключових факторів побудови успішної кар’єри у сучасному світі. Особливо важливим є володіння іноземною мовою в сфері інформаційних технологій, де переважна більшість технічної документації та комунікація ведуться англійською мовою. Тому важливо, щоб в процесі навчання здобувачі освіти, які навчаються за напрямом Інформаційні технології, вдосконалювали не тільки свої фахові компетентності, але […]
-
Відкрита гостьова лекція на тему “Етап «Планування» життєвого циклу вимог. Підготовка до зустрічі із замовником”
02 жовтня 2023 року відбулась відкрита гостьова лекція Катерини Шепелюк, менеджера з якості та бізнес-аналітика компанії Capgemini Engineering, на тему “Етап «Планування» життєвого циклу вимог. Підготовка до зустрічі із замовником”. Лекція проводилась для здобувачів освіти четвертого курсу освітньо-професійної програми Інженерія програмного забезпечення в рамках курсу дисципліни “Аналіз вимог до програмного забезпечення”. У ході лекції було […]
-
Екскурсія як елемент формування спеціальних компетентностей з ОПП Туризм
On the occasion of International Tourism Day and deepening professional practical training, the Educational Professional Program Tourism students visited the Volyn Museum of Local Lore. The excursion served as a practically oriented lesson from the educational component of Local History. The students got acquainted with the exhibits of the NaStroi ethnographic exhibition, which presents the […]
-
Презентація освітньо-професійної програми Харчові технології
На відділенні Харчових технологій відбулися зустрічі здобувачів освіти з головою робочої групи з розробки освітньо-професійної програми Харчові технології к.т.н. Ольгою Ройко. Метою зустрічі було ознайомити здобувачів освіти з особливостями та специфікою навчання за даною освітньо-професійною програмою. Особливу увагу було приділено основним компетентностям, результатам навчання, а також змістом освітніх компонентів, що їх забезпечують. Здобувачів освіти ознайомили […]
-
Обговорення освітніх програм зі здобувачами другого курсу
22 вересня відбулось обговорення освітньо-професійних програм Інженерія програмного забезпечення та Комп’ютерна інженерія зі здобувачами другого курсу відповідних спеціальностей. Зустріч стала платформою для обміну ідеями та думками між учасниками освітнього процесу. Голови робочих груп з розробки та вдосконалення освітньо-професійних програм Олександр Ройко та Олександр Бурбан відзначили основні аспекти, які студенти повинні враховувати при навчанні за цими […]
-
Ознайомлення здобувачів освіти з освітньо-професійними програмами Облік і оподаткування, Фінанси, банківська справа та страхування, Маркетинг, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
19 вересня на відділенні економіки і підприємництва відбулася зустріч голів робочих груп з розроблення, моніторингу та перегляду освітньо-професійних програм Облік і оподаткування, Фінанси, банківська справа та страхування, Маркетинг, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність зі здобувачами освіти. Під час зустрічі голови робочих груп Антоніна ФІЛІНА, Ніна РЕБРИНА, Валентина ДОМБРОВСЬКА та Лариса ЛЯШКО ознайомили присутніх зі змістом […]
-
Ознайомлення здобувачів освіти відділення туризму та готельно-ресторанної справи з освітньо-професійними програмами
Following the “Regulations on the Educational Process at the Volyn Professional College of the NUFT”, on September 12, 2023, a meeting was held at the Tourism, Hotel, and Restaurant Business Department to familiarize students with educational and professional programs and the procedure for free choice of disciplines. The speakers let those present know the procedure […]
-
Презентація освітньо-професійної програми «Інженерія програмного забезпечення»
05 вересня була проведена презентація освітньо-професійної програми «Інженерія програмного забезпечення» для здобувачів першого курсу, які навчаються за даною ОПП. Голова робочої групи з розробки ОПП к.т.н. Олександр Ройко розповів першокурсникам про особливості навчання за даною освітньою програмою. Були розглянуті основні компетентності та результати навчання, що складають програму та освітні компоненти, які їх формують. Першокурсники коротко […]
-
Розширене засідання циклової випускової комісії комп’ютерної та програмної інженерії
24 травня 2023 року відбулося розширене засідання циклової випускової комісії комп’ютерної та програмної інженерії, на якому розглянуто ряд важливих питань стосовно підвищення якості підготовки здобувачів освіти. На засіданні, крім викладачів циклової випусковий комісії, також були присутні класні керівники груп, які відповідають за формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів. Першим питанням, яке розглядалося на засіданні, було організація […]
-
Презентація вибіркових освітніх компонентів для студентів відділення харчових технологій
Вибіркові освітні компоненти грають важливу роль у сучасній освіті, оскільки вони дозволяють студентам формувати індивідуальну освітню траєкторію, розвивати свої інтереси та компетентності, а також адаптуватися до вимог ринку праці. Для здобувачів освіти відділення харчових технологій була організована зустріч з головою групи з розробки освітньо-професійної програми Харчові технології Ольгою Ройко та завідувачем відділення Оксаною Цісар. Ольга […]
-
Розширене засідання з перегляду та удосконалення освітніх програм
Сучасний світ постійно змінюється і розвивається, відповідно змінюються потреби та вимоги роботодавців. У зв’язку із цим, освітні програми потребують постійного перегляду та оновлення. 7 березня відбулось розширене засідання, у якому взяли участь голови робочих груп з розробки, перегляду та удосконалення освітніх програм, голови циклових випускових комісій та завідувачі відділень. Під час засідання було розглянуто ряд […]
-
Розглянули порядок денний за філіжанкою кави
The graduation board of the Tourism, Hotel, and Restaurant Business Department held an unusual meeting. The educators discussed the results of monitoring educational programs and ways of their improvement by the realities and needs of today; the prospects for increasing the percentage of practical activities of students; the possibility of participation of students and teachers […]