A guest lecture by Svyatoslav Krymchuk, the head of the UA-Tour travel agency, focused on current trends in the tourism business. They talked about advertising in tourism, in particular the channels of its distribution, the importance of advertising for tourism sales, and the peculiarities of advertising tours under martial law. The purpose of cooperation with employers is to improve and enhance the quality of training of future specialists and the positive dynamics of growth in the quality of the educational and professional program.
Професійна кваліфікація здобувачів фахової передвищої освіти повинна відповідати потребам цільових груп та ринку праці. А оскільки їх вимоги дуже швидко змінюються потрібно постійно вдосконалювати зміст освітньо-професійних програм. В процесі реалізації ОПП Туризм передбачено залучення роботодавців до освітнього процесу.
Чергова гостьова лекція Святослава Кримчука – керівника туристичної агенції «UA-тур» стосувалась сучасних трендів у сфері туристичного бізнесу. Говорили про рекламу в туризмі, зокрема канали її розповсюдження, значення реклами для продажів у туризмі, особливості рекламування турів в умовах воєнного стану. Студенти мали чудову нагоду поставити питання спікеру й отримати вичерпні відповіді від професіонала-практика.
Мета співпраці з роботодавцями скерована на удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, позитивну динаміку зростання показників якості ОПП.