Творча самореалізація в майбутній професії

,

Сучасна система професійної освіти повинна розвивати не тільки інтелект учнів та студентів, їхню професійну майстерність, а й орієнтувати процес навчання на розвиток самостійності, творчості, інноваційного стилю мислення та діяльності. Вирішенню цієї проблеми сприяє вдале використання нестандартних форм навчання таких, наприклад, яке провела майстер виробничого навчання Катерина Осійчук з групою 24 «Агент з організації туризму. Адміністратор».

Суть заняття полягала в тому, що екскурсію проводили студенти для студентів, тобто, самі собі. Екскурсія охоплювала всю територію Старого міста: монастир Бригіток, Луцький замок, монастир Шаріток, Єзуїтський колегіум, костел Петра і Павла, музей-аптека, Лютеранська кірха, будинок з химерами , який прикрашають кам’яні скульптури різних стилів.

Студенти розповіли чимало цікавих розповідей. Серед історій були як легенди про підземелля, так і про наш технікум. Зокрема, присутні дізналися, що підземелля Єзуїтського колегіуму спускаються на 6 метрів у глибину під вали і тут, за переказами, досі блукає привід дівчини Магдалени.

Багато цікавого студенти розповідали і про найвеличнішу пам’ятку Луцька – Замок Любарта. Це споруда готичного стилю, таких в Україні небагато. Тут окрім готики ще й відчутна епоха Ренесансу.

Як зазначила майстер виробничого навчання Катерина Осійчук, студенти успішно справилися зі своїм завданням. Вони зуміли знайти в екскурсійному об’єкті типові риси та особливості історико-культурного характеру, а також визначили нашарування в екскурсійному об’єкті, зроблені часом.

Отже, вдале застосування майстром виробничого навчання нестандартних форм організації уроків сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів та їх творчої самореалізації в професії.