Практикоорієнтоване навчання як ключ до підготовки сучасних фахівців готельно-ресторанної сфери

Категорії: , ,

As part of the implementation of practice-oriented, competency-based approaches to learning, students of the Hotel and Restaurant Business educational and professional program, together with lecturers Tetiana Andrus and Diana Horoliuk, participated in an off-site integrated class at the Nobel Hotel in Lutsk. The event was held during the study of the educational components “Foreign Language for Professional Purposes” and “Hotel Business,” which enabled combining language training with the analysis of real business processes in the hospitality industry. During the visit, the students had the opportunity to familiarize themselves with the organization of a modern hotel, the structure of the hotel industry, the functioning of the reception and accommodation service, guest service standards, and the principles of customer-oriented service.

У межах реалізації практикоорієнтованого та компетентнісного підходів до навчання здобувачі ОПП «Готельно-ресторанна справа» разом з викладачами Тетяною Андрусь та Діаною Горолюк взяли участь у виїзному інтегрованому занятті на базі готелю «Нобель» у місті Луцьку. Захід було проведено під час вивчення освітніх компонент «Іноземна мова за професійним спрямуванням» та «Готельна справа», що дало змогу поєднати мовну підготовку з аналізом реальних бізнес-процесів у сфері гостинності.

Під час візиту здобувачі мали змогу ознайомитися з організацією роботи сучасного готелю, структурою готельного господарства, функціонуванням служби прийому та розміщення, стандартами обслуговування гостей і принципами клієнтоорієнтованого сервісу. Особливий інтерес викликали питання цифровізації готельних процесів, комунікації з гостями та дотримання стандартів якості в умовах зростаючої конкуренції на туристичному ринку.

Практичну частину заняття провела Діана Горолюк, адміністратор готелю «Нобель», яка поділилася власним професійним досвідом, звернула увагу на вимоги роботодавців до персоналу та продемонструвала використання професійної термінології іноземною мовою в щоденній роботі. Такий формат дозволив студентам не лише закріпити теоретичні знання, а й відпрацювати навички професійного спілкування в реальних умовах.

Окремий акцент було зроблено на ролі іноземної мови як інструменту професійної мобільності, ефективної комунікації з іноземними гостями та формування позитивного іміджу закладу розміщення. Інтеграція мовної підготовки з фаховими дисциплінами відповідає сучасним тенденціям розвитку готельно-ресторанної індустрії та сприяє підготовці конкурентоспроможних фахівців.

Проведення таких інтегрованих занять поглиблює взаємодію освіти й бізнесу, підвищує мотивацію здобувачів до навчання та формує практичні компетентності, необхідні для успішної професійної реалізації у сфері гостинності.