Гостьовий лекторій: важливість оволодіння навичками SMM для роботи в сфері гостинності

,

To ensure the implementation of the educational professional program “Hotel and Restaurant Business” within the framework of studying the educational components “Fundamentals of Marketing,” “Organization of Restaurant Business” and “Fundamentals of Management,” a guest lecture was held for the students of the program. The guest lecturer was Diana Yezerska, a corresponding EPP graduate who provides SMM support for Ukrainian and foreign brands.

Використання SMM інструментів є важливим фактором успішного просування закладів харчування у соціальних медіа. Це дозволяє збільшити лояльності аудиторії та залучити нових клієнтів, завоювати репутацію в Інтернеті та створити імідж закладу у соціальних медіа. Створюючи правильну стратегію SММ на підприємстві власники можуть значно скоротити свій бюджет на рекламні, PR і маркетингові витрати.

Освітньо-професійна програма «Готельно-ресторанна справа» у нашому коледжі орієнтується на міждисциплінарну теоретичну і практичну підготовку здобувачів у сфері готельно-ресторанного бізнесу; формування здатності здійснювати організаційно-технічні, технологічні та сервісні заходи, пов’язані з діяльністю у готельній та ресторанній сфері. Для забезпечення реалізації цієї програми в межах вивчення освітніх компонент «Основи маркетингу», «Організація ресторанного господарства» та «Основи менеджменту» для здобувачів була проведена гостьова лекція від Діани Єзерської, випускниці відповідної ОПП, яка здійснює SMM супровід українських і закордонних брендів.

Свою діяльність пані Діана продемонструвала на прикладі аканту луцького ресторану «Café de Vino» в соціальній мережі Instagram. Сторінка привертає увагу своїми нестандартними фотографіями та тематичними анімаціями фірмового стилю. Страви привабливо виглядають на яскравих фото-фонах. Айдентика та візуальний контент ресторану має веселий розважальний характер, чітко передаючи концепцію закладу.

SMM для ресторанів – це не тільки про естетичні фото їжі. Нині сторінки ресторану в соцмережах – чи не основні платформи для комунікації між закладом і гостем, хоч і візуал залишається дуже важливим. Ресторанному бізнесу SMM потрібен також для того, щоб залучати нових клієнтів, формувати імідж та збирати фідбек. Гостьові лекції стейкхолдерів сприяють забезпеченню набуття спеціальних компетентностей здобувачів відповідної ОПП, а саме: здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій; здатність реалізовувати ефективні комунікації та навички взаємодії у професійній діяльності; уміння розробляти програму маркетингу для підприємств готельно–ресторанного господарства і контролювати її реалізацію; здатність знаходити творчі рішення визначених конкретних проблем у професійній діяльності; здатність відстежувати зміни та світові тенденції в діяльності закладів готельно-ресторанного господарства, швидко адаптуватись до них та обирати оптимальні способи реалізації продукції та послуг.