During the week, students and lecturers of the Food Technologies and Tourism, Hotel, and Restaurant Business Departments participated in various events organised by the Maltese and the Nova Linia hypermarket as part of the charity event ‘Giving Warmth is Easy’. This year’s events included fairs for selling authentic Ukrainian dishes, baking and sweets, tasting and selling innovative products and dishes that students of the educational and professional programme Food Technologies performed as part of research projects in the educational component ‘Food Technologies’.
Протягом тижня здобувачі освіти та викладачі відділень харчових технологій та туризму та готельно-ресторанної взяли участь у різноманітних заходах, які організовувала Мальтійська служба допомоги та гіпермаркет «Нова Лінія» в межах благодійної акції «Дарувати тепло легко». Цьогорічні івенти включали ярмарки з продажу українських автентичних страв; випічки та солодощів, проведення дегустації та продажу інноваційних розробок здобувачів освіти освітньо-професійної програми Харчові технології, які вони виконували в межах дослідницьких проектів з освітнього компоненту «Харчові технології».
Проведення заходів вимагало застосування практичної підготовки, спланованої організації та виїзного обслуговування, яке здійснювали здобувачі освіти освітньо-професійних програм Готельно-ресторанна справа та Харчові технології під керівництвом викладачів Юлії Сус, Тетяни Семенюк та Юлії Сидорук в межах вивчення освітніх компонентів «Планування заходів та кейтеринг», «Організація кейтерингового обслуговування», «Організація ресторанного господарства», (ОПП Готельно-ресторанна справа), «Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства» (ОПП Харчові технології).
Такий формат інтеграції освітнього процесу та практичної складової дав можливість студентам відпрацювати практичні навички організації івентів та кейтерингового обслуговування, удосконалити свої спеціальні компетентності, зокрема здатність працювати у колективі та команді, використовувати фахові знання та професійні навички в організації обслуговування різного контингенту гостей, виконувати професійну діяльність відповідно до законодавства та стандартів якості.
Участь здобувачів освіти різних освітньо-професійних програм у спільних заходах не лише зміцнює міждисциплінарні зв’язки, але й сприяє згуртованості студентів, навчаючи їх ефективної командної роботи та взаємодії. У процесі роботи здобувачі освіти отримали цінний практичний досвід, який є невід’ємною складовою успіху в ресторанній галузі. Водночас вони відчули радість від досягнутих результатів, адже долучення до благодійності не лише надихає, але й підкреслює важливість соціальної відповідальності.