Категорія: Навчання
-
Перспективність ступеневої освіти в сфері харчових технологій
15 жовтня відбулася зустріч здобувачів освіти освітньо-професійної програми Харчові технології з директором Навчально-наукового інституту харчових технологій, професоркою Оксаною Кочубей-Литвиненко. Оксана Валер’янівна розповіла студентам про важливість продовження ступеневої освіти та особливості освітнього процесу в університеті. Вона також представила основні освітньо-професійні програми харчової галузі, що допоможе майбутнім абітурієнтам краще зрозуміти специфіку кожної з них та визначитися з
-
Гостьові лекції – інноваційний освітній формат взаємодії
Налагоджена тісна співпраця між Національним університетом харчових технологій та Волинським фаховим коледжем Національного університету харчових технологій є важливим напрямом якісної підготовки фахових молодших бакалаврів за освітньо-професійною програмою «Облік і оподаткування» у коледжі, надає можливість студентам продовжити навчання в університеті, стати професіоналами своєї справи та успішно працевлаштуватися. 14 жовтня викладачі відділення економіки і підприємництва та здобувачі
-
Активні методи навчання – студентський коворкінг практичного заняття з освітньої компоненти «Фінансовий ринок»
В центрі сьогоднішніх тенденцій – якісне, цікаве, фахове та креативне навчання. 14.10.2024 р. практичне заняття з освітньої компоненти «Фінансовий ринок» відбулось у форматі коворкінгу викладачем к.т.н., доцентом Ларисою ГОПАНЧУК на тему: «Зміни ринку фінансових послуг цифрової ери», під час якого студенти, та учасники студентського наукового гуртка «Креативний фінансист» ознайомились із різноманіттям активних методів не тільки
-
Формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів II курсу групи ФБСС та ФР-22 на 2024-2025 навчальний рік
Здобувачі освіти ІІ курсу освітньо-професійної програми «Фінанси, банківська справа та страхування» сформували свою індивідуальну освітню траєкторію шляхом вільного вибору освітніх компонент на ІІІ та ІV семестр 2024-2025 навчального року, про що і регламентує Положення про організацію освітнього процесу у Відокремленому структурному підрозділі «Волинський фаховий коледж Національного університету харчових технологій». Студенти реалізували своє право на вільний
-
Практичне заняття-дискусія
The Tourism educational professional programme includes the “Restaurant Business” educational component to train highly qualified professional junior bachelors capable of creating, organising, and controlling the production and sale of services in the field of Tourism and Recreation. During its study, a practical lesson was held on an autumn-themed table setting, as service is crucial in
-
Практичне заняття у форматі коворкінгу
In the process of implementing the educational and professional programme’ Hotel and Restaurant Business,’ which provides various types of practical training, a workshop was held for the students in the format of coworking, as the newest type of professional and business communications in a specialized space in the Georgian authentic cuisine restaurant ‘Suli Guli.’ Here,
-
Бінарне заняття як форма реалізації ОПП «Готельно-ресторанна справа»
Oksana Kaznadzej, Iuliia Sus, and Tetiana Semeniuk, lecturers of specialized disciplines, organized a binary lesson on the educational components ‘Restaurant Management,’ ‘Restaurant Product Technology,’ and ‘Event Planning and Catering,’ during which students practiced cooking and picnic skills. It was conducted in the form of a binary class. Binary classes integrate educational components not only to
-
Ознайомлення студентів-першокурсників з особливостями освітньо-професійної програми «Облік і оподаткування»
Сталою традицією для коледжу є знайомство студентів-першокурсників з особливостями освітньо-професійних програм, за якими вони навчатимуться. Цьогоріч знайомство здобувачів освіти освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр», групи ОО-11 з освітньо-професійною програмою «Облік і оподаткування», спеціальності 071 Облік і оподаткування здійснила голова робочої групи з розроблення, моніторингу та перегляду ОПП, викладач фахових дисциплін ЦВК обліку та фінансів, к.е.н.,
-
Проєктна робота здобувачів освіти ОПП Готельно-ресторанна справа
To ensure that the professional qualifications of “The Hotel and Restaurant Business” educational and professional programme students meet the requirements of the labour market and to strengthen special competencies in the educational components of ‘Restaurant Business’ and ‘Restaurant Management,’ the Tourism, Hotel, and Restaurant Business Department implemented a project to serve a Cossack table, which
-
Гурткова робота як форма розширення наукового потенціалу та формування навичок науково-дослідницької діяльності здобувачів освіти
Студентоорієнтований освітній простір у коледжі формується шляхом взаємної співпраці викладача та здобувача освіти як рівноправних партнерів, створення ефективних умов для організації самостійної роботи студентів з врахуванням їх індивідуальних здібностей та досягнень, забезпечення вільного доступу до джерел інформації. Через реалізацію принципів академічної свободи здобувача освіти коледжу, студенти мають можливість вільно обирати відповідно до своїх освітніх потреб,
-
Практикум-екскурсія як форма забезпечення регіональної компоненти ОПП Туризм
As part of the study of the professional educational components “Hotel Business,” “Excursion Studies,” “Marketing Fundamentals,” and “Foreign Language for Hotel and Restaurant Business,” students of the educational and professional programme “Tourism” conducted a workshop tour of business-class hotels in the central historical part of Lutsk. Beforehand, the students were given tasks such as analyzing
-
Практична реалізація ОПП «Туризм» в процесі обслуговування дитячих туристичних груп
While studying the educational component ‘Technology and Organisation of Tourist Services,’ students of the educational professional programme Tourism developed and conducted several entertaining games and competitions for children that combined leisure with educational elements. They independently designed and planned itineraries for children’s groups, considering the participants’ interests, needs, and age. Studying the educational component ‘Technology












