The second-year students of the educational professional program “Tourism” improved their skills in a foreign language for specific purposes and the creation of a tourist product during a binary lesson on the educational components “Foreign Language for Professional Purposes (English)” and “Technology and Organization of Tourist Services.” The practical lesson was held in the form of a web quest, an innovative online learning technology that combines search activities, role-playing, and real-life cases.
Здобувачі освіти 2 курсу Освітньо-професійної програми Туризм вдосконалювали свої навички володіння фаховою іноземною мовою та створення туристичного продукту під час бінарного заняття з освітніх компонент «Іноземна мова за професійним спрямуванням (англійська)» та «Технологія та організація туристичного обслуговування». Практичне заняття проходило у формі вебквесту – інноваційної інтернет-технології навчання, що поєднує пошукову діяльність, рольову гру та реальні кейси.
Під час виконання завдання студенти намагались побудувати туристичний маршрут до обраної дестинації, самостійно обравши місце призначення, транспорт, проживання, екскурсійні об’єкти. Відповіді на проміжні питання вони шукали в інтернеті англійською мовою. Такий тип навчальних занять дає можливість здобувачам вдосконалювати спеціальні компетентності, такі як здатність володіння іноземною мовою в професійній галузі, застосовувати теоретичні знання у практичних ситуаціях, навички використання інформаційних та комунікаційних технологій, здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, здатність визначати та забезпечувати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технології обслуговування туристів.