Підготовка проєктів-реконструкції основних посад у сфері готельно-ресторанного бізнесу

The educational and professional programme Hotel and Restaurant Business provides various types of practical training for students, which is implemented through various forms of innovative activities. Thus, the students of the relevant EPP prepared projects for the reconstruction of the main positions in hotel and restaurant establishments: restaurant service master, head waiter, administrator, hostess, waiter, bartender, sommelier, and receptionist. 

Освітньо-професійна програма Готельно-ресторанна справа передбачає різні види практичної підготовки здобувачів освіти, яка реалізується за допомогою різних форм інноваційної діяльності. Так, здобувачі відповідної ОПП підготували проєкти-реконструкції  основних посад в закладах готельно-ресторанного господарства: майстра ресторанного обслуговування, метрдотеля, адміністратора, хостес, офіціанта, бармена, сомельє, портьє.

Специфіка роботи в готельно-ресторанному бізнесі вимагає знань традицій, культури і поведінки потенційних гостей, а також тенденцій розвитку світового ринку готельно-ресторанних послуг. Культура і якість обслуговування гостей є суттєвим показником іміджу закладів готельно-ресторанного господарства, що своєю чергою забезпечує збільшення чисельності гостей, і тим самим визначає успішність його діяльності. При підготовці проектів були застосовані знання та компетентності з освітніх компонент «Ресторанна справа», «Організація ресторанного господарства», «Організація готельного господарства», «Барна справа та організація роботи сомельє»,  «Основи менеджменту», «Професійний етикет та психологія сервісу». Заняття проводилося  на базі лабораторій «Навчальний ресторан», «Навчальне кафе» та «Навчальна лабораторія хостел», в яких створені умови, наближені до реальних виробничих умов.

Рівень якості обслуговування гостей формується колективними зусиллями працівників усіх служб ресторанного господарства, ефективним контролем з боку адміністрації, проведенням роботи щодо удосконалювання форм і методів обслуговування, вивчення і впровадження передового досвіду, нової техніки і технологій, розширення асортименту та вдосконалення якості послуг.