As part of the week of the cycle graduation commission of Tourism, Hotel and Restaurant Business, students of the educational and professional programme Tourism participated in an interactive guest lecture “Mastering Business Communication: Tips and Tricks for Success”. The lecture was delivered in English by Dana Kawara, Project Manager Consultant at Capgemini Deutschland GmbH.
В рамках проведення тижня циклової випускової комісії туризму та готельно-ресторанної справи здобувачі освіти освітньо-професійної програми Туризм взяли участь в інтерактивній гостьовій лекції «Mastering Business Communication: Tips and Tricks for Success» (Вдосконалення ділового спілкування: поради та секрети для успіху). Лекцію англійською мовою проводила проєктна менеджерка німецької компанії Capgemini Deutschland GmbH Дана Кавара.
Під час лекції фахівчиня зупинилась на особливостях ділового письмового та усного спілкування, типах комунікації в межах компанії та поза її структурою. Під час інтерактивної взаємодії із студентами обговорювались новітні інструменти для письмового спілкування, детально опрацьовувались структура та елементи електронного листа. Лекторка описала особливості комунікації в полікультурному та зупинилась на важливості володіння іноземною мовою в професійному середовищі.
Подібний тип занять допомагає здобувачам вдосконалювати фахові та загальні компетентності в межах вивчення освітніх компонент «Іноземна мова туристичної індустрії», «Комунікативний менеджмент», «Професійний етикет та психологія сервісу», а саме здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово, здатність спілкуватися іноземною мовою, навички використання інформаційних та комунікаційних технологій, здатність працювати в команді та автономно; комунікувати з представниками різних видів економічної діяльності, здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації, здатність працювати у міжнародному полікультурному середовищі, застосовувати принципи психології у професійній діяльності.