Практична робота: Природно-заповідний фонд, концепція сталого розвитку

,

For students of the educational and professional programme ‘Tourism’, as part of the study of the educational component ‘Geography of Tourism’, a practical lesson was held on the topic: “Assessment of the resource potential of tourist regions in the context of sustainable development on the example of nature reserve objects”. Such a lesson is in line with the focus on interdisciplinary theoretical and practical training of students in the field of tourism, particularly with such educational components as Tourism Country Studies and the Recreational Geography of Ukraine.

Для здобувачів освіти освітньо-професійної програми «Туризм», у рамках вивчення освітнього компоненту «Географія туризму», було проведено практичне заняття на тему: “Оцінка ресурсного потенціалу туристичних регіонів в контексті сталого розвитку на прикладі об’єктів природно-заповідного фонду”. Таке заняття відповідає орієнтації на міждисциплінарну теоретичну і практичну підготовку  здобувачів фахової передвищої у сфері туризму, зокрема з такими освітніми компонентами, як туристичне країнознавство та рекреаційна географія України.

Така форма рооботи сприяє поглибленню теоретичних знань та формуванню фахових компетентностей майбутніх фахівців у сфері туризму, зокрема здатність оцінювати ресурсний потенціал країн, регіонів щодо стану та перспектив розвитку туризму, аналізувати та систематизувати туристичну інформацію, уміння її якісно презентувати. В ході заняття Юрій Пасевич приділив значну увагу практичним аспектам оцінки туристичного потенціалу території в котексті сталого розвитку на прикладі національних природних парків Європейського та Американського регіонів. Здобувачі освіти здійснили оцінку туристичного потенціалу окремих туристичних регіонів, визначили особливості управління сталим розвитком туризму в межах природоохоронних територій та запропонували перспективні напрямки розвитку туризму.