In the process of training professional junior bachelors of the Tourism programme who can create, organise and control the production and sale of services in the field of tourism and recreation, another trip to the Carpathians took place, during which the applicants acquired specific competencies provided for by the educational and professional programme. In the course of their studies, future tourism professionals acquire the theoretical knowledge necessary to plan and ensure the technological processes of providing basic and additional tourism services.
В процесі підготовки фахових молодших бакалаврів ОПП Туризм, здатних створювати, організовувати й контролювати процес виробництва та реалізації послуг у сфері туризму і рекреації відбулась чергова подорож до Карпат, під час якої здобувачі набули певних компетентностей, передбачених освітньо-професійною програмою. У процесі навчання майбутні туристичні фахівці здобувають теоретичні знання, необхідні для планування і забезпечення технологічних процесів надання основних і додаткових туристичних послуг, а також створення туристичного продукту, а під час практичних подорожей набувають відповідних компетентностей.
Поїздка включала різноманітні екскурсійні об’єкти та активності, що сприяли інтеграції теоретичних знань студентів у реальну туристичну практику. Так, відвідування дерев’яної церкви у місті Рогатин, занесеної до списку об’єктів всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, сприяло набуттю компетентності – здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство. У процесі підйому на полонину Маковиця здобувачі набули компетентності – здатність використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. У подорожі до гірського курорту Буковель здобувачі набули компетентності – здатність проводити моніторинг ринку туристичних послуг та визначати мотиви туристичної подорожі, визначати характеристики конкурентоздатних туристичних послуг. Важливою частиною програми стало відвідування Гедзьо-парку у Яремче, де здобувачі вивчали принципи сталого, екологічного туризму та його роль у збереженні природних ресурсів. Особливою частиною цієї подорожі було практичне навчання з освітніх компонентів «Технологія та організація туристичного обслуговування», «Екскурсознавство», «Спеціалізований туризм», «Культура та мистецтво» та отримання навичок роботи екскурсовода.