Навчальна екскурсія як метод формування спеціальних компетентностей

The teacher of the Tourism and Hotel and Restaurant Business Department, Yuriy Pasevich, and students of the educational professional program Tourism, group T-21, took part in an educational excursion to the Museum of Geology and Geomorphology, Faculty of Geography of Lesya Ukrainka Volyn National University.

The event was held as part of the study of the educational components “Tourist Country Studies,” “Excursion Studies,” and “Museum Studies,” following the academic and professional programs 242 “Tourism.”

Students had the opportunity to feel themselves in the role of geologists and, in particular, learned to determine minerals’ external (macroscopic) properties.

Викладач відділення туризму та готельно-ресторанної справи Юрій Пасевич та здобувачі освіти ОПП Туризм, групи Т-21 взяли участь в навчальній екскурсії у музеї геології та геоморфології, географічного факультету Волинського національного університету Імені Лесі Українки.

Захід проведений в рамках вивчення освітніх компонент «Туристичне країнознавство», «Екскурсознавство» та «Музеєзнавство», відповідно до освітньо-професійної програмами 242 «Туризм». Навчальна екскурсія як складова освітнього процесу дає можливість формувати здатність аналізувати та систематизувати туристичну інформацію, уміння якісно її презентувати, сприяє розширенню світогляду та формуванню життєво необхідних компетенцій здобувачів освіти, розвитку наукового мислення, інтересу до вивченого матеріалу. Варто відмітити, що важливою метою екскурсії було навчитись поєднувати знання з країнознавства, історії та географії, анімаційної діяльності при створенні та реалізації нового туристичного продукту.

В музеї представлена колекція мінералів, гірських порід та палеонтологічних решток відмерлих організмів на території України, зокрема Волинській області. Студенти ознайомились із різноманітними природними, геологічними експонатами Волині, України, регіонів Європи, Азії та Африки.

Здобувачі освіти мали змогу відчути себе в ролі науковців-геологів і, зокрема навчилися визначати зовнішні (макроскопічні) властивості мінералів: колір, прозорість, блиск, спайність, злом, твердість тощо, а також дізналися, як за допомогою досліджень цих властивостей проводиться первинна діагностика мінералів.