Students of the Hotel and Restaurant Business educational and professional program participated in a binary event that combined the educational components “Information Systems in Hotel and Restaurant Business” and “Restaurant Business Organization.” The lesson focused on studying and recreating the Christmas traditions of the Volyn region. Future specialists explored the symbolism of the Christmas Eve table, familiarized themselves with the peculiarities of festive service etiquette, and recreated an authentic table setting in accordance with local customs. An essential feature of the class was the creation of students’ own visual content. Such lessons provide students with a systematic understanding of the specialty, combining cultural heritage, restaurant technologies, and modern communication tools.
У структурі сучасної професійної освіти особливе місце посідають інтегровані заняття, що поєднують практичний досвід та інноваційні підходи до підготовки майбутніх фахівців. Саме таким став бінарний захід, який об’єднав освітні компоненти «Інформаційні системи в готельно-ресторанному господарстві» та «Організація ресторанного господарства». Заняття провели викладачі Артем Кавара та Юлія Сус для здобувачів освіти спеціальності «Готельно-ресторанна справа».
Ключовим акцентом уроку стало вивчення та практичне відтворення різдвяних традицій Волинського регіону. Майбутні фахівці дослідили символіку святвечірнього столу, ознайомилися з особливостями етикету святкового обслуговув ання та відтворили автентичну сервіровку за місцевими звичаями. У процесі роботи студенти не лише сервірували стіл, а й здійснювали подачу обрядових страв, звертаючи увагу на їх сакральне значення та послідовність подачі.
Важливою особливістю заняття стало створення студентами власного візуального контенту. Адже сучасна готельно-ресторанна індустрія вимагає не лише високого рівня сервісу, а й уміння грамотно презентувати послуги у цифровому середовищі. SMM сьогодні виступає своєрідною «віртуальною візитівкою» закладу та суттєво впливає на формування його іміджу, розширення аудиторії та популяризацію бренду. Тому здобувачі освіти не просто відтворили українські традиції, а й навчилися ефективно демонструвати їх через фотографії та відео контент.
Такі заняття формують у студентів системне розуміння спеціальності, поєднуючи культурну спадщину, ресторанні технології та сучасні комунікаційні інструменти. Інтегроване навчання сприяє розвитку творчого мислення, удосконаленню практичних навичок та підготовці конкурентоспроможних фахівців, здатних працювати відповідно до актуальних трендів індустрії гостинності.
Бінарне заняття підтвердило, що поєднання традицій та цифрових технологій відкриває нові можливості для професійного становлення майбутніх рестораторів і дає змогу переосмислювати українську культуру у сучасному форматі.







