One example of a successful combination of developing critical thinking and interactive skills of students is foreign language classes with students of the educational and professional programmes Hotel and Restaurant Business and Tourism (educational component Foreign Language for Professional Purposes) on the topic ‘World Sights’, conducted using interactive technologies and gamification, and dedicated to the celebration of Tourism Day.
У сучасній освіті важливим завданням є зацікавлення здобувачів освіти, розвиток їх критичного мислення та інтерактивних навичок. Одним із прикладів успішного поєднання цих елементів стали заняття з іноземної мови із здобувачами освіти ОПП Готельно-ресторанна справа та ОПП Туризм (ОК Іноземна мова за професійним спрямуванням) на тему “Визначні місця світу”, проведені з використанням інтерактивних технологій та методу гейміфікації, та присвячений відзначенню Дня туризму.
Основна мета заняття полягала в ознайомленні студентів із найвідомішими культурними та історичними пам’ятками світу, розвиток їх мовленнєвих навичок, розширення лексичного запасу, а також покращення навичок роботи в команді.
Для підвищення інтересу здобувачів освіти та залучення їх до активного процесу навчання було застосовано інтерактивні технології, використовувались мультимедійні презентації, які демонстрували зображення та екскурс по таких визначних місцях, як Ейфелева вежа, Колізей, Велика Китайська стіна, Сіднейська опера, Статуя Свободи, Ніагарський водопад, Єгипетські піраміди, стародавнє місто Петра, Акрополь, та інші. Студенти мали можливість взаємодіяти з матеріалом безпосередньо: вибирати країни на карті, позначати їх столиці та визначні пам’ятки.
Інтерактивна платформа Kahoot стала одним з ключових інструментів гейміфікації на занятті. Викладач підготувала тематичну вікторину з запитаннями про визначні місця світу, яку здобувачі освіти проходили в режимі реального часу, змагаючись у швидкості та правильності відповідей. А ще студенти підготували цікаві презентації про атракції рідного міста Луцьк, такі як Луцький замок, Будинок химер, Будинок Косачів, костел Св. Петра і Павла, музей сучасного мистецтва та інші.
Завдяки використанню інтерактивних технологій заняття пройшло динамічно і цікаво, а елементи гейміфікації допомогли перетворити освітній процес на захоплюючу гру. Такий підхід не лише покращує засвоєння навчального матеріалу, але й формує в студентів навички роботи в команді та прийняття колективних рішень, підвищує рівень світогляду та загальних компетенцій, що необхідні для успішного навчання та розвитку у сучасному світі.