Вибір освітніх компонент як складова формування індивідуальної освітньої траєкторії

Traditionally, students of the Tourism, Hotel, and Restaurant Business Department choose appropriate educational components in the spring, but students who entered the college based on complete general secondary education should choose at the beginning of the academic year. The head of the department and the heads of working groups for developing, monitoring, and revising the Hotel and Restaurant Business educational professional programme, Lesia Steshenko and Iryna Savchenko, acquainted the students with the list of selective components. They informed them about the peculiarities of forming groups to study selective components for the current educational year.

Традиційно здобувачі відділення туризму та готельно-ресторанної справи здійснюють вибір відповідних освітніх компонент навесні, проте здобувачі, які вступили в коледж на базі повної загальної середньої освіти повинні зробити вибір на початку навчального року. Завідувачка відділення та голови робочих груп з розроблення, моніторингу та перегляду ОПП «Готельно-ресторанна справа» Леся Стешенко, Ірина Савченко ознайомили здобувачів із переліком вибіркових компонент та інформували про особливості формування груп для вивчення вибіркових компонент на поточний навчальний piк.

З цією метою була проведена презентація вибіркових освітніх компонентів, консультація щодо формування індивідуальної освітньої траєкторії, а здобувачі здійснили свій вибір шляхом заповнення Google-форми для вибору вибіркових компонент освітньо-професійної програми. За результатами анкетування сформовано групи для вивчення ОК. Вибіркові освітні компоненти професійного спрямування надають можливість здійснювати поглиблену підготовку та визначають характер майбутньої діяльності, сприяють академічній мобільності здобувача та його особистим інтересам.