5 квітня у коледжі відбулась відкрита гостьова лекція нашої випускниці, дизайнерки користувацьких інтерфейсів, Катерини Левонюк, на тему «Введення в UX/UI». Слухачами були здобувачі освіти ОПП Інженерія програмного забезпечення та Компʼютерна інженерія.
Студенти дізналися про різноманіття інтерфейсів програмного забезпечення та веброзробок, основні принципи їх створення та організації взаємодії з користувачем. Катерина детально розповіла про те, що таке UX (User Experience) та UI (User Interface) і яка їх роль у процесі створення продукту. Вона підкреслила важливість розуміння потреб користувачів та здатність до їх аналізу при розробці інтерфейсів, а також необхідність постійного тестування і вдосконалення продукту з точки зору його зручності та ефективності використання.



Катерина поділилася зі слухачами своїм досвідом роботи в галузі UX/UI та навела приклади успішних проєктів, де правильно розроблений інтерфейс сприяв збільшенню користувацької зручності та задоволеності від продукту. Вона також висвітлила ключові навички, необхідні для роботи в цій сфері, серед яких – аналітичне мислення, креативність, володіння англійською мовою, увага до деталей та вміння працювати у команді.
Завершальною частиною гостьової лекції став майстерклас з розробки інтерфейсу головної сторінки сайту для генерації фотографій за допомогою штучного інтелекту з використанням Figma. Катерина демонструвала кожен крок процесу розробки, коментуючи свої дії та пояснюючи вибрані стратегії. Учасники отримали цінну можливість не лише побачити, як фахівець працює з інструментами та розв’язує задачі, а й зрозуміти логіку та принципи, що лежать в основі процесу розробки інтерфейсу. Такий підхід дозволив слухачам майстеркласу максимально ефективно засвоїти новий матеріал та відчути себе частиною творчого процесу.






Лекція викликала великий інтерес серед здобувачів освіти, які активно задавали питання та обговорювали з Катериною актуальні тенденції у світі UX/UI дизайну та технічні аспекти, які їх найбільше зацікавили.
Лекція була орієнтована на забезпечення спеціальних компетентностей, таких як здатність брати участь у визначенні та формулюванні вимог до програмного забезпечення, здатність вибирати та використовувати ефективні інструментальні засоби розробки програмного продукту та досягнення результатів навчання, зокрема застосовувати стандарти, специфікації в процесах життєвого циклу програмного забезпечення, аналізувати вимоги до програмного забезпечення.
Олександр Юхта