Управління туристичними заходами як елемент практичної підготови здобувачів ОПП Туризм

, ,

To acquire some general and special competencies and master the educational components ‘Excursion Studies,’ ‘Technology and Organisation of Tourist Services,’ ‘Event Tourism,’ ‘Specialised Tourism’, the students of the Tourism programme developed a three-day tourist itinerary, accompanied the students-tourists of the Volyn Professional College of NUFT, selected objects for inspection, booked accommodation and catering services, and developed travel logistics. This process allowed them to acquire fundamental skills in managing tourist events, from choosing hotels and transport to organising leisure activities for groups of tourists.

Для здобуття ряду загальних, спеціальних компетентностей та опанування освітніх компонент «Екскурсознавство», «Технологія та організація туристичного обслуговування», «Івент туризм», «Спеціалізований туризм» здобувачі ОПП Туризм розробили триденний туристичний маршрут, здійснили супровід студентів-екскурсантів Волинського фахового коледжу НУХТ, підібрали об’єкти для огляду, забронювали послуги проживання та харчування, розробили логістику подорожі. Цей процес дозволив набути реальних навичок управління туристичними заходами: від вибору готелів та транспорту до організації дозвілля для груп туристів.

Подорож до унікальних туристичних локацій: Гедзьо-парку, водоспаду Пробій, туристично-оздоровчого комплексу Буковель та пішохідний підйом на гору Маковиця, прогулянка Стежкою Довбуша включала також активні розваги на природі та командні ігри, що сприяли формуванню духу співпраці та дружби серед студентів.

Триденна подорож в Карпати з усіма складовими процесу її організації дала можливість удосконалити такі спеціальні компетентності як: здатність визначати та забезпечувати індивідуальні туристичні потреби, використовувати  сучасні технології обслуговування туристів; здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації; здатність використовувати різні інформаційні, комунікаційні та сервісні технології  з надання туристичних послуг,  користуватися  автоматизованими системами  під час здійснення туристичної діяльності.