Студенти відділення інформатики та комп’ютерної техніки взяли участь у І етапі Всеукраїнської (42-ї Міжнародної) студентської олімпіади з програмування АСМ-ІСРС 2017, яка відбулась у Луцькому технічному національному університеті.
«Метою олімпіади є створення умов для формування і підготовки університетських команд для участі в командній студентській першості світу з програмування АСМ-ICPC (Association for Computing Machinery — International Collegiate Programming Contest). Спонсорами Олімпіади є компанії b-next, Binary Studio, Eleks Software, EPAM, GlobalLogic, SoftServe. Генеральний спонсор Міжнародної олімпіади ACM-ICPC» – повідомляється на сайті корпорації IBM.
В інтелектуальному змаганні від Волинського коледжу НУХТ взяли участь 5 команд, до складу яких увійшли студенти другого і третього курсів спеціальності «Розробка програмного забезпечення». З них 2 команди, успішно справившись із завданнями, вийшли до наступного етапу Олімпіади, яка відбудеться восени цього року. Більше того, студенти Волинського коледжу здобули перше і друге місце в І етапі Всеукраїнської (42-ї Міжнародної) студентської олімпіади з програмування АСМ-ІСРС 2017 серед коледжів Волинської області. Всі п’ять команд підготувала до змагань викладач фахових дисциплін Галина Шепелюк.
До складу команди, що виборола перше місце, увійшли студенти другого курсу: Василь Бондарук, Віталій Бобикайло, Микола Кікець. Команда переможців-третьокурсників: Дмитро Форманюк, Олександр Рогов, Христина Фень.
Вітаємо наших студентів та щиро бажаємо подальших перемог!
Для довідки.
Першість світу з програмування АСМ-ІСРС – це найбільш масова всесвітня студентська олімпіада, у відбірних змаганнях якої бере участь понад 300 тисяч команд із 10000 університетів у 120 країнах світу. Під час змагань студенти мають створити оптимальні алгоритми для розв’язання поставлених завдань, написати код програми, а для цього потрібні не тільки глибокі знання з програмування, обчислювальної математики, статистики, теорії ймовірностей, штучного інтелекту та інших наук, а й максимальна зосередженість та організованість, адже задачі треба розв’язати впродовж обмеженого часу (тривалість змагань – 5 годин) і лише на одному компʼютері.