Сервірування та обслуговування ділового обіду як засіб формування спеціальних компетентностей

In the process of studying the educational component “Restaurant Management”, the students of the Hotel and Restaurant Business programme have developed the skills of serving and servicing a business lunch. During this laboratory work, students strengthened the special competences essential for their future profession.

В процесі вивчення освітнього компонента «Організація ресторанного господарства» здобувачі ОПП «Готельно-ресторанна справа відпрацювали навички сервірування та обслуговування ділового обіду. Ділові обіди в наш час отримали велику популярність в ділових колах.  Ділові зустрічі мають велике значення і як спосіб налагодження зв’язків з партнерами і як зручний спосіб вирішення ділових питань в невимушеній обстановці. Меню обіду  складається переважно з двох-трьох холодних закусок, першої, гарячої рибної та гарячої м’ясної страв.

Під час цієї лабораторної роботи здобувачі посилили такі спеціальні компетентності як: здатність використовувати фахові знання та професійні навички в організації обслуговування різного контингенту споживачів, в тому числі іноземними мовами; здатність здійснювати сервісно-виробничий процес у закладах готельного та ресторанного господарства; здатність розробляти нові послуги (продукцію) з використанням інноваційних технологій виробництва та обслуговування споживачів.