An integrated practical lesson on creating a museum audio guide was held for students in the educational and professional program “Tourism.” The head of the Lutsk Brotherhood Museum, Olena Birulina, and information technology lecturer Artem Kavara conducted the event.
During the class, students learned about the specifics of preparing a museum audio guide as a modern tool for excursion activities and tourist support. The class contributed to the development of professional competencies of future specialists in the tourism sector, the acquisition of practical skills in excursion work, and an understanding of the possibilities of using digital solutions in the museum and tourism sectors.
Для здобувачів освітньо-професійної програми «Туризм» відбулося інтегроване практичне заняття, присвячене створенню музейного аудіогіда. Захід провели завідувачка Музею Луцького братства Олена Бірюліна та викладач інформаційних технологій Артем Кавара.
Під час заняття студенти ознайомилися з особливостями підготовки музейного аудіогіда як сучасного інструменту екскурсійної діяльності та туристичного супроводу. Олена Бірюліна розкрила специфіку добору історичного матеріалу, акцентувала увагу на науковій достовірності, логіці викладу та адаптації інформації до різних цільових аудиторій. Окремо було розглянуто роль музейного наративу у формуванні емоційного сприйняття експозиції.
Викладач Артем Кавара зосередився на практичних аспектах створення аудіоконтенту: структурі тексту аудіогіда, вимогах до дикції, інтонації, темпу мовлення, а також особливостях поєднання історичного змісту з сучасними цифровими технологіями. Здобувачі мали можливість спробувати себе у ролі розробників аудіогідів, працюючи над фрагментами текстів для музейної експозиції.









Інтегроване заняття сприяло формуванню професійних компетентностей майбутніх фахівців туристичної сфери, розвитку практичних навичок екскурсійної роботи та розумінню можливостей використання цифрових рішень у музейному та туристичному просторі. Такі заходи є важливим елементом практикоорієнтованої підготовки здобувачів ОПП «Туризм» та поглиблюють співпрацю освіти й культурних інституцій.
