Plein-airs for students of educational professional programmes “Tourism” and “Hotel and Restaurant Business” are practiced by lecturer Nataliia Siruk when teaching the educational component “History and Culture of Ukraine.” The advantage of our college is the opportunity to study part of academic disciplines onsite. Conducting classes such as plein airs promotes critical thinking, helps assimilate information, and ensures regional characteristics in the implementation of tourism activities.
Підготовка висококваліфікованих фахових молодших бакалаврів, здатних створювати, організовувати й контролювати процес виробництва та реалізації послуг у сфері туризму і рекреації спонукає проводити заняття-пленери для здобувачів ОПП «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа». Такі заняття практикує викладач Наталія Сірук при вивченні освітнього компонента «Історія та культура України». Перевагою нашого коледжу є можливість вивчати частину ОК наочно, адже історико-культурна спадщина оточує здобувачів освіти повсюди – Луцький Замок ХІV ст., Луцький колегіум ХVІІ ст., Монастирі ХVІІ ст., Кафедральний костел Святих Апостолів Петра і Павла ХVІІ ст.
Визнано, що пленер сприяє формуванню багатьох компетентностей, таких як здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя; здатність забезпечувати доступність туризму, рекреаційного обслуговування та екскурсійних відвідувань для туристів різних категорій; здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту, надавати туристично-рекреаційні послуг; володіти особливостями розміщення та використання туристичних ресурсів Волинського регіону та оперативно організовувати туристичне та екскурсійне обслуговування в його межах тощо.
На таких заняттях здобувачі можуть побачити історико-культурні об’єкти, доторкнутися до артефактів, спробувати різні шляхи вирішення поставленої проблеми. Тому, практика проведення таких форм занять, як пленери, сприяє розвитку критичного мислення, допомагає засвоєнню інформації, сприяє забезпеченню регіональних особливостей здійснення туристичної діяльності.