In the practical training of the students of educational professional programmes ‘Tourism’ and ‘Hotel and Restaurant Business’ (disciplines “Fundamentals of Hotel and Restaurant Business,” “Restaurant Business”), innovative technologies of the relevant field of professional activity are taken into account. The students of the “Tourism” educational programme (“The Basics of Hotel and Restaurant Business”) practiced the basic techniques of napkin folding: a simple triangle, an envelope, a heart, and a flower.
Сталий розвиток індустрії гостинності передбачає природозбереження, перехід на екологічні норми і стандарти діяльності. У ресторанному бізнесі – це тренд введення еко-продукції в меню і використання еко-засобів в побуті. Впровадження даного тренду є інноваційним та передовим шляхом залучення споживачів та способом заявити про «сталість» свого бізнесу. В практичній підготовці здобувачів ОПП «Туризм» та «Готельно-ресторанна справа» (ОК Основи готельної та ресторанної справи, ОК Ресторанна справа) враховуються інноваційні технології відповідної сфери професійної діяльності. Зокрема, обґрунтовано важливість використання полотняних багаторазових серветок при сервіровці столів як елемента еко-сервіровки та еко-матеріалу.
Сервіровка столу – це не лише про страви, а й про естетику, яка створює атмосферу свята. Одним із простих, але вражаючих способів додати елегантності – є мистецтво складання полотняних серветок. Правильно складені серветки не лише доповнюють загальний вигляд столу, але й демонструють увагу до деталей, підкреслюють стиль заходу: від повсякденних сімейних обідів до урочистих вечірок. Здобувачі ОПП «Туризм» (ОК Основи готельної та ресторанної справи) відпрацьовували основні техніки складання серветок: простий трикутник, конверт, серце, квітка. Мистецтво складання серветок – це чудовий спосіб проявити свою креативність та створити незабутню атмосферу затишку для гостей.
Подібні практичні заняття допомагають здобувачам усвідомити важливість екологічного аспекту в сфері гостинності, сприяють формуванню як загальних, так і спеціальних компетентностей, зокрема, здатність працювати в команді та автономно, розуміння процесів організації ресторанного господарства, комплексного туристичного обслуговування.