На гостини до Луцького художнього музею

,

Активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти сьогодення вимагає нових підходів до проведення занять. У Волинському фаховому коледжі НУХТ стало доброю традицією відвідувати одну з цікавих локацій нашого міста – Художній музей.

При вивченні освітнього компонента «Історія та культура України», здобувачі освіти ОПП «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» ознайомилися з архітектурою самої будівлі музею, яке розташоване в колишньому Будинку повітового суду на території Луцького замку. Картинна галерея, котра згодом стала музеєм, для Луцька завжди була однією з його перлин на зразок середньовічного замку, підземель під старим католицьким костелом, Луцького колегіуму чи Старого міста загалом.

Студентів економістів було ознайомлено з виставкою «Луцьк як натхнення», де представлено роботи не одного десятка Луцьких художників другої половини ХХ ст. – Г.Остапенком, М.Кумановським, Н.Кумановською, О.Байдуковим та іншими. Експозиція містить сотні різножанрових творів, що виконані в різних техніках, на картинах – історія міста Луцька та його змін, обличчя лучан, краєвиди із парком, вулицями, річкою Стир тощо. Але найбільше враження на здобувачів освіти справили роботи волинської художниці Оксани Ядчук-Мачинської під назвою «Мій шлях». Полотна максимально відображають творчі пошуки майстрині у різні періоди: від ранніх, ще юнацьких років, і аж до сьогодення. Кожен виставковий блок – це окремі жанри, в яких працює художниця, її улюблені теми, композиційно-стилістичні знахідки.

В такому форматі здобувачі освіти краще вивчають та відчувають минуле через мистецтво і глибше усвідомлюють культурну та історичну спадщину Луцька, для них це чудова нагода побачити, як через мистецтво відображено дух нашого міста, який досі живе у вулицях, архітектурі та спогадах мешканців. Такий формат роботи дає можливість об’єднати різні стилі навчання, сприяє співпраці між учасниками, що є важливою навичкою як в освітньому процесі, так і в майбутній роботі, стимулює критичне мислення, що в свою чергу підвищує якість підготовки.

Сірук Н.