27 січня 2025 року у коледжі відбувся методичний семінар на тему «Використання цифрових технологій у виробничому навчанні». Захід об’єднав майстрів виробничого навчання, які поділилися своїм досвідом та інноваційними рішеннями для ефективної роботи зі здобувачами освіти.
Основні напрями роботи семінару:
- Створення цифрового збірника рецептур – інструмент для навчання та роботи за допомогою Google Sheets.
- Цифрові інструменти для створення схем вишивки – використання спеціалізованих програм Ornament Name та Artist Tool.
- Мобільні додатки для професії «Офіціант. Бармен» – складання меню та створення коктейлів за допомогою цифрових платформ .
- Інтерактивні квізи та платформи для перевірки знань (Kahoot, Quizizz) – інноваційний підхід до викладання професії «Кухар» .
- Цифрові технології на уроках електромеханіки – приклад використання програмиAIDA64 для професії «Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин»
Семінар відкрила Юлія Сидорук, голова циклової методичної комісії, майстер виробничого навчання. Вона презентувала ідею створення цифрового збірника рецептур у програмі Google Sheets. Це не лише зручний інструмент для організації освітнього процесу, але й справжня знахідка для тих, хто хоче навчити здобувачів освітив працювати із сучасними технологіями.
Майстер виробничого навчання, Юлія Зрибко поділилася досвідом використання спеціалізованих програм Ornament Name та Artist Tool для створення схем вишивки. Її презентація показала, як цифрові інструменти можуть допомогти не лише в роботі, а й у розвитку креативності студентів.
Оксана Казнадзей, майстер виробничого навчання з професії «Офіціант. Бармен», розповіла про мобільні додатки, які роблять навчання цікавішим і ближчим до реальних умов роботи. Завдяки цим технологіям здобувачі освіти можуть навчатися створювати меню та навіть розробляти рецепти коктейлів просто на смартфоні.
Майстер виробничого навчання, Марія Деменік презентувала сучасні інтерактивні платформи Kahoot і Quizizz, які допомагають перевіряти знання здобувачів освіти. Використання таких інструментів значно спрощує процес оцінювання й робить його більш захоплюючим для студентів.
А завершив програму майстер виробничого навчання, Сергій Саковський, який на прикладі програми AIDA64 показав, як можна застосовувати цифрові технології у навчанні майбутніх електромеханіків.
Захід завершився обговоренням, де кожен міг поставити запитання, висловити свої враження або поділитися власними успіхами у впровадженні цифрових технологій.
Семінар став чудовою платформою для обміну досвідом і популяризації сучасних методів навчання, що базуються на використанні цифрових інструментів. Учасники заходу оцінили професійність спікерів та практичну цінність представлених матеріалів.
Юлія СИДОРУК