In the implementation of the educational professional programme ‘Tourism,’ active learning methods are widely used in addition to traditional forms. Thus, a practical lesson on the educational component ‘Fundamentals of Recreation and Tourism Studies’ was held using the active learning method – analysis of specific situations that arise in practical activities. In particular, the students majoring in Tourism and Recreation explored the possibilities of organising elementary recreational activities at natural recreational facilities in Lutsk during a ‘walking tour.’
При реалізації ОПП «Туризм», крім традиційних форм, широко використовуються методи активного навчання. Так, практичне заняття з освітнього компонента «Основи рекреалогії і туризмознавства» відбулось з використанням методу активного навчання – аналізу конкретних ситуацій, що виникають в практичній діяльності. Зокрема, здобувачі спеціальності Туризм та рекреація під час «пішохідної подорожі» досліджували можливості організації елементарних рекреаційних занять на природніх рекреаційних об’єктах міста Луцька. Елементарні рекреаційні заняття – внутрішня цілісна, однорідна, не роздільна на технологічні компоненти рекреаційна діяльність, є основою для формування програм відпочинку, конструювання циклів рекреаційних занять. Здобувачі оглядали природні рекреаційні об’єкти та визначали потенційні рекреаційні заняття, які можна провадити на цих об’єктах.
Такі заняття сприяють більшій зацікавленості темою, мотивують до пошукової діяльності та досліджень інших об’єктів нашого регіону та реалізації регіонального компонента.