As part of the study of the educational component “Digital Toolkit for Hospitality Business”, second-year students of the educational and professional program “Hospitality and Restaurant Business” demonstrated a high level of creativity and technical awareness by developing their own projects on the digitalization of the tourism business. The students’ projects covered relevant topics of the digital transformation of the tourism industry, in particular: “Virtual and Augmented Reality”, “The Role of Artificial Intelligence in the Modernization of Hospitality Service Provision” and “Gamification of the Tourism Industry”.
У межах вивчення освітнього компоненту «Цифровий інструментарій готельно-ресторанного бізнесу» здобувачі освіти другого курсу освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» продемонстрували високий рівень креативності та технічної обізнаності, розробивши власні проєкти щодо діджиталізації туристичного бізнесу. Робота над проєктами здійснювалась під керівництвом викладача фахових дисциплін — Артема Кавари.
Проєкти студентів охоплювали актуальні теми цифрової трансформації індустрії туризму, зокрема:
Віртуальна та доповнена реальність
Окремі студентські команди розробили концепції віртуальних екскурсій історичними місцями України, інтегруючи 3D-моделі архітектурних пам’яток та AR-технології для взаємодії з об’єктами в реальному часі. Такі рішення дозволяють туристам заздалегідь ознайомитися з місцевістю або навіть “відвідати” її дистанційно, що особливо актуально в умовах зростання попиту на безконтактні форми подорожей.
Роль штучного інтелекту в модернізації надання послуг у сфері гостинності
Інші здобувачі зосередили увагу на можливостях штучного інтелекту — вони представили прототипи чат-ботів для персоналізованих туристичних маршрутів, а також системи рекомендацій, які на основі аналізу уподобань туристів формують індивідуальні пропозиції щодо подорожей, готелів і ресторанів. Такі інструменти значно підвищують якість сервісу й адаптують туристичні продукти до потреб кожного користувача.
Гейміфікація туристичної галузі
Не менш цікаві ідеї стосувались впровадження ігрових механік у туризм. Студенти запропонували мобільні додатки з елементами квестів, балів лояльності, віртуальних нагород та інтерактивних карт, які стимулюють мандрівників досліджувати нові локації та активно взаємодіяти з місцевим бізнесом. Такий підхід сприяє не лише підвищенню зацікавленості туристів, а й розвитку локального туризму. Проєктна діяльність та ініціативи здобувачів освіти у межах курсу «Цифровий інструментарій готельно-ресторанного бізнесу» стала не лише освітньою практикою, а й майданчиком для генерування ідей, які мають реальний потенціал впровадження в сучасній індустрії гостинності.





