Сьогодні інформаційні технології використовуються в найрізноманітніших сферах. Природно, що здобувачі освіти, які навчаються за освітньо-професійними програмами Інженерія програмного забезпечення та Комп’ютерна інженерія мають широке коло інтересів. До цього кола, зокрема, входить і розробка комп’ютерних ігор. Саме тому гостьова лекція на тему “Теорія і практика розробки ігор на прикладі Unity”, яку 12 березня провів Unity-developer компанії WeeCodelab Віталій Фріцкий викликала жвавий інтерес серед здобувачів. Лекція була проведена у рамках програми заходів тижня циклової випускової комісії компʼютерної та програмної інженерії.
Unity – це потужне кросплатформне інтегроване середовище розробки (IDE) та графічний рушій, який широко використовується для створення ігор, віртуальної реальності, розширеної реальності та інтерактивних 3D-застосунків. Рушій дозволяє розробникам створювати ігри та інші інтерактивні візуальні додатки для різних платформ, включаючи ПК, консолі, мобільні пристрої та веб. Він підтримує різні мови програмування, такі як C#, JavaScript, що дозволяє розробникам працювати зі знайомими технологіями. Крім того, Unity постійно оновлюється та розвивається, додаючи нові функції та покращуючи продуктивність для розробників.
Віталій зупинився на основних аспектах розробки ігрового програмного забезпечення на рушії Unity, особливостях його архітектури та життєвого циклу.
Лекція охопила спеціальні компетентності, зокрема здатність застосовувати теоретичні та емпіричні знання для розроблення, тестування, впровадження та супроводу програмного забезпечення, здатність розробляти модулі і компоненти програмного забезпечення за допомогою типових алгоритмів та інструментів, та була спрямована на досягнення таких результатів навчання як застосовувати спеціалізовані емпіричні та теоретичні знання у сфері інженерії програмного забезпечення, розробляти та супроводжувати програмне забезпечення.
Олександр Ройко