Студентська наукова конференція «Актуальні проблеми, перспективи розвитку теорії та практики обліку, фінансів, підприємницької діяльності та маркетингу»

13 березня в рамках заходів тижня циклової випускової комісії управління та адміністрування відбулася студентська наукова конференція «Актуальні проблеми, перспективи розвитку теорії та практики обліку, фінансів, підприємницької діяльності та маркетингу», яка об’єднала здобувачів освіти та викладачів відділення економіки і підприємництва. Студентська науково-дослідна робота є невід’ємною складовою системи якісної підготовки здобувачів освіти за освітньо-професійним ступенем фахового молодшого бакалавра у коледжі.

Під час пленарного засідання здобувачі  освіти за освітньо-професійними програмами Облік і оподаткування, Фінанси, банківська справа та страхування, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, Маркетинг презентували власні дослідження актуальних питань розвитку теорії та практики обліку, фінансів, підприємницької діяльності та маркетингу, а також висловили свої думки та погляди на: сучасний екоменеджмент як інструмент подолання забрудненості довкілля в Україні; вплив інноваційно-інвестиційних процесів на фінансовий результат діяльності підприємства; брендові стратегії як інструмент розвитку бренду; визначальні аспекти нарахування амортизації основних засобів в умовах воєнного стану;  психологію кольору як інструменту маркетингових комунікацій; технологічні інновації в фінансовій системі України; процес цифровізації бізнесу на підприємствах; криптовалюту та блокчейн як рушійні сили революції у світі фінансів тощо.    

Доповіді викликали жваву дискусію, обговорення між викладачами та здобувачами освіти.

Заходи подібного формату сприяють поглибленню загальних та спеціальних компетентностей здобувачів освіти, розвитку навичок креативного, творчого мислення, аналітичних здібностей, комунікації між учасниками освітнього процесу, стимулюють активний обмін ідеями,  що є важливою передумовою  для подальшого успішного працевлаштування за фахом та професійного зростання.