Формування принципів сталого розвитку здобувачів освіти відділення туризму та готельно-ресторанної справи

Education for sustainable development aims to acquire knowledge, skills, and competencies that shape future hospitality specialists’ worldview and value system. During the plein air biology class, students of the groups GRS-11, GRS-12, and T-11, together with Nadiia Stetsiuk, studied in more detail the flora and fauna of our city, the state of the urban environment and park, and the factors that affect urban biodiversity. They discussed nature conservation, the basic principles of sustainability, and the need to preserve the planet’s potential for posterity using appropriate environmental principles.

У сучасному світі особливо важливим є формування освітнього простору, який сприяв би розвитку творчої, стратегічно мислячої та відповідальної особистості, здатної на свідомі дії з покращення власного життя та життя громади, яка усвідомлює себе громадянином України, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж  життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації. Освіта для сталого розвитку спрямована на набуття знань, навичок і компетентностей, що формують світогляд і систему цінностей, які сприяють розвитку економіки та суспільства, збереженню довкілля та водночас включає програми, орієнтовані на комплексне вивчення соціальних, екологічних, економічних питань із врахуванням місцевих, національних й регіональних умов.

Під час пленерного заняття з біології здобувачі груп ГРС-11, ГРС-12 та Т-11 разом з Надією Стецюк детальніше вивчили рослинний і тваринний світ нашого міста, стан міського середовища та парку, а також чинники, які впливають на міське біорізноманіття. Обговорили питання збереження природи та основні засади сталості, необхідності збереження потенціалу планети для нащадків із застосуванням відповідних екологічних принципів.

Проведення таких занять забезпечує реалізація наскрізної змістовної лінії «екологічна безпека та сталий розвиток», формування в здобувачів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля й розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.