Однією з дієвих інтерактивних технологій, що сприяє активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти, є дидактична гра «Брейн-ринг». Вона поєднує елементи змагання, командної взаємодії та творчого підходу до навчання, роблячи освітній процес цікавим, динамічним і змістовним.
Для здобувачів освіти ІІ курсу освітньо-професійної програми «Харчові технології» з освітнього компоненту «Історія та культура України», викладачка Наталія Сірук провела заняття у форматі брейн-рингу. Здобувачі змагалися у знаннях історичних фактів, демонстрували вміння логічно мислити, аналізувати події, працювати в команді та швидко приймати рішення. Така форма навчання дала можливість кожному учаснику проявити ініціативу, критичне мислення та креативність.



Використання ігрових технологій в освітньому процесі замінює традиційні форми викладання сучасними методами, що створюють мотивуюче середовище для саморозвитку, співпраці та ефективного засвоєння навчального матеріалу.



Проведене заняття сприяло не лише формуванню інтелектуальних і комунікативних компетентностей, а й вихованню національної свідомості, поваги до історичного минулого та культурної спадщини українського народу. Такий формат навчання викликав живий інтерес і позитивні емоції у здобувачів освіти — учасники відзначили, що заняття у формі гри було захопливим, мотивувало до активної участі, сприяло згуртованості групи та допомогло краще засвоїти навчальний матеріал.
Наталія Сірук
