Бінарне заняття як форма реалізації ОПП «Готельно-ресторанна справа»

Oksana Kaznadzej, Iuliia Sus, and Tetiana Semeniuk, lecturers of specialized disciplines, organized a binary lesson on the educational components ‘Restaurant Management,’ ‘Restaurant Product Technology,’ and ‘Event Planning and Catering,’ during which students practiced cooking and picnic skills.  It was conducted in the form of a binary class. Binary classes integrate educational components not only to stimulate the acquisition of professional competencies but also to promote creativity and a deeper understanding of the educational component.

При підготовці здобувачів ОПП «Готельно-ресторанна справа» в коледжі застосовуються форми і методи навчання, що відповідають вимогам студенто-центрованого підходу та принципам академічної свободи. Однією з таких форм є бінарні заняття, що реалізують інтеграцію освітніх комопнент. Це не лише стимулює набуття фахових компетентностей, але й сприяє креативності та глибшому розумінню освітнього компонента. Викладачами фахових дисциплін Оксаною Казнадзей, Юлією Сус та Тетяною Семенюк було організовано бінарне заняття з освітніх компонент  «Організація ресторанного господарства», «Технологія продукції ресторанного господарства» та «Планування заходів та кейтеринг», під час якого здобувачі освіти відпрацьовували навички виготовлення страв та сервірування пікніка.

Основною метою заняття було навчити студентів організовувати пікнік на професійному рівні, враховуючи як технологічні аспекти приготування страв, так і правила сервірування столу на відкритому повітрі. В процесі заняття здобувачі набули таких компетентностей як: уміння розробляти технологічні процеси виробництва напівфабрикатів та готової кулінарної продукції, здійснювати розрахунок витрат сировини і виробничих рецептур; уміння використовувати знання про хімічний склад харчових продуктів для прогнозування їх якості під час приготування, зберігання; здатність за допомогою відповідних стандартів і правил, удосконалювати діючі на виробництві технологічні операції; раціонально використовувати сировину, напівфабрикати, устаткування; здатність використовувати знання і навички для раціонального забезпечення організму людини харчовими речовинами у відповідності з науково обґрунтованими нормами їх споживання; вміння розробляти та удосконалювати меню для закладів ресторанного господарства відповідно спеціалізації, сезонності; уміння організовувати надання послуг з організації дозвілля на підприємствах (закладах) готельно-ресторанного бізнесу та у санаторно-курортних закладах тощо.