“Жіноче обличчя науки”: розвиваємо комунікативні компетентності англійською мовою

На заняттях іноземної мови викладачі постійно використовують різноманітні методи для вдосконалення комунікативних компетентностей здобувачів освіти та заохочення до наукових досліджень і творчого мислення. 

Вивчаючи тему “Наука та комунікаційні технології” студенти-євроклубівці групи ГРС-21 відділення туризму та готельно-ресторанної справи під керівництвом викладача іноземної мови Оксани Харковської провели  заняття, приурочене Міжнародному дню захисту  прав жінок на тему “Жіноче обличчя науки”. 

З давніх-давен жінка вважалася берегинею домашнього вогнища, тому наука та інша громадська діяльність були прерогативою чоловіків. Саме це стало темою дискусії, яку провели здобувачі освіти нашого коледжу та навели багато аргументів, які спростовують дане твердження. Також студенти презентували свої повідомлення про видатних жінок-науковиць, досягнення яких не менш важливі, ніж досягнення їхніх колег-чоловіків. Серед них Гіпатія з Александрії, яка створила астрономічні прилади та Марія Склодовська-Кюрі, яка була першою жінкою, що отримала Нобелівську премію. Згадали Розалінд Елсі Франклін, яка зробила надважливий внесок у розуміння структури ДНК та Геді Ламар, винахід якої є необхідним для бездротового зв’язку та використовується в мобільних телефонах, Wi-Fi, GPS.

Україні також є чим пишатися. Учасники Євроклубу познайомили усіх з Мариною Вʼязовською, якій вдалося розв’язати надскладну математичну задачу, над якою вчені билися багато років та Ольгою Броварець, яка є наймолодшою доктором фізико-математичних наук в Україні. 

Потрібно пам’ятати, що рівень науково-дослідної діяльності у навчальних закладах, розвиток навичок самостійного творчого мислення є важливим фактором, який визначає інтелектуальний потенціал країни, компетентність її кадрів, забезпечує можливість та потреби для постійного самостійного оновлення своїх знань.