Внутрішній моніторинг якості освітньої діяльності

,

Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості організації освітнього процесу та якості освіти в коледжі — це постійний процес, за допомогою якого відбувається вдосконалення освітньої діяльності, підтримується дієвість закладу, забезпечується відповідність змінам у освітній сфері, створюються нові можливості. Саме опитування (моніторинг) дозволяє отримати об’єктивну інформацію для прийняття ефективних управлінських рішень щодо підвищення якості освіти та організації освітнього процесу в коледжі, її відповідності суспільним вимогам і потребам роботодавців, виявлення та відстеження фактичних результатів навчання. Головна мета моніторингу – створення системи чіткого і планового контролю за освітнім процесом у ВоФК НУХТ.

Відповідно до Порядку проведення та організації опитування учасників освітнього процесу та зовнішніх стейкхолдерів у Відокремленому структурному підрозділі «Волинський фаховий коледж Національного університету харчових технологій» 12 листопада 2024 року було проведено опитування (моніторинг) студентів закладу освіти. Основними принципами даного опитування були добровільність, анонімність, визначеність та інформативність.

До опитування долучились 614 респондентів, що становить 43% учасників освітнього проесу. Результати моніторингу є найкращим індикатором якості освітньої діяльності. Узагальненні підсумки опитування показали достатній рівень якості освітнього процесу в коледжі (додаток 1).

На основі результатів даного моніторингу дирекцією коледжу та представниками органів студентського самоврядування буде розроблено і реалізовано план подальшої діяльності закладу освіти, спрямований на покращення організації освітнього процесу та забезпечення якості фахової передвищої освіти.

Голуб А.В.