

Молоді педагоги нашого колективу, традиційно беруть участь в засіданні обласної школи молодого викладача, яка відбулась 2 травня 2023 року в режимі онлайн, так як сьогодні в умовах змін в українській освіті одним із напрямків оптимізації освітнього процесу є демократизація взаємовідносин викладача та здобувачів освіти. Все більшої цінності набувають навички педагога ефективно спілкуватися і налагоджувати стосунки, попереджувати та розв’язувати конфлікти, володіти собою і керувати стресами.
Засідання розпочалось з інтерактивного діалогу «Досвід, який я здобув», під час якого викладачі презентували свої перші успіхи у педагогічній практиці.
З теоретичними основами педагогіки партнерства (основні ідеї, принципи та сутність)ознайомила учасників керівник школи Лілія Мамчур, методист НМЦ ПТО. Практичні навички партнерської співпраці та рівноправної взаємодії з здобувачами освіти сформували на тренінгу «Працювати, щоб співпрацювати».
Під час рефлексії учасники школи висловили думку про важливість запровадження у педагогічну практику основ педагогіки партнерства, яка ґрунтується на повазі до особистості, але водночас і вимогливості, адже саме вимогливі педагоги мають найбільшу повагу та довіру у своїх учнів.
Методисти Ніна РЕБРИНА, Марія ГАВРИЛЕНКО