Участь у всеукраїнській конференції «Технології евристичного навчання на уроках математики й фізики»

29 лютого викладачка математики циклової випускової комісії комп’ютерної та програмної інженерії, Тетяна Пугач представляла наш коледж під час роботи всеукраїнської конференції «Технології евристичного навчання на уроках математики й фізики». Захід було проведено Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Луганській області 28 та 29 лютого 2024 року з метою сприяння обміну кращими практиками й інноваційними методами навчання з математики й фізики; надання інструментів для підтримки мотивації викладачів і здобувачів освіти, сприяння розвитку зацікавленості в навчанні; удосконалення педагогічної майстерності викладачів через ознайомлення з новими підходами й методами освітньої діяльності; створення сприятливого простору взаємодії викладачів математики й фізики для обміну ідеями та досвідом.

У своєму виступі Тетяна Валеріївна розповіла про особливості використання сервісу Classtime для дослідницького вивчення математики. Сервіс відомий багатьом педагогам та використовується викладачами коледжу, адже він дозволяє створювати запитання різних типів (заповнення пропусків, встановлення порядку, запитання з однією відповіддю, виділення області, створення есе), забезпечує індивідуалізований підхід до роботи зі здобувачами освіти (чат під час сесії, голосовий супровід, персоналізований таймер), у ньому реалізована можливість додавання додаткового контенту та багато іншого.

Педагогиня поділилася власним досвідом використання сервісу  для реалізації дослідницького підходу до вивчення математики, ознайомивши всіх учасників та учасниць конференції з симуляцією навчальної сесії, яку продемонструвала з точки зору всіх учасників освітнього процесу, як для викладача так і для здобувачів освіти.

Застосування викладачами коледжу цифрових інструментів на уроках математики сприяє підвищенню зацікавленості здобувачів освіти, кращому розумінню абстрактних математичних концепцій, індивідуалізації навчання, підвищенню якості освітнього процесу.