Завідувачка відділення “Харчові технології” Оксана Поляниця та голова циклової комісії майстрів виробничого навчання Юлія Сидорук «Харчові технології» Волинського фахового коледжу НУХТ взяли участь у круглому столі, організованому Державною установою «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» м. Київ.
Метою заходу було обговорення актуального питання – формування професійної зрілості, лідерського потенціалу та конкурентоспроможності молодих фахівців харчової промисловості. Основну увагу було приділено необхідності консолідації зусиль освітніх установ та роботодавців з метою підвищення якості професійної підготовки здобувачів освіти та створення дієвих механізмів для їхнього успішного працевлаштування.
Провідні експерти та досвідчені спікери висвітлили ключові виклики сучасного етапу розвитку харчової галузі, акцентуючи на необхідності гармонізації між потребами ринку праці та пропозицією освітніх послуг. Обговорювались підходи до підвищення якості освітнього процесу, розвитку освітніх програм, що відповідають запитам виробництва, та розширення можливостей співпраці між навчальними закладами й підприємствами.
Учасники поділилися досвідом щодо взаємодії із стейкхолдерами та залучення їх до формування освітніх стандартів, організації ефективної методичної роботи у відділеннях, забезпечення якісного проходження виробничої практики здобувачами освіти.
Під час обговорення були озвучені конкретні ініціативи та дії, які сприятимуть поглибленню співпраці між освітою і бізнесом, впровадженню сучасних виробничих технологій в освітній процес, оновленню освітньо-професійних та навчальних програм відповідно до вимог ринку, створенню інноваційного середовища для формування фахівців нового покоління.


Захід такого формату дозволяє налагодити ефективний діалог між освітніми установами та підприємствами, сприяє розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців, а також забезпечує їх адаптацію до змін у технологічних процесах та інноваціях, що впроваджуються в харчовій промисловості. Завдяки таким ініціативам створюються умови для постійного вдосконалення освітніх програм, що, в свою чергу, підвищує конкурентоспроможність молодих фахівців на ринку праці та сприяє розвитку галузі в цілому.