Освітні кейси, STEM і дашборди: засідання секції викладачів інформатики та ІТ

Категорії: ,

Сьогодні, 29 жовтня, у стінах нашого коледжу відбулось засідання секції викладачів предметів „Інформатика” та  „Інформаційні технології” закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Захід відбувся за модерацією керівниці секції, методиста НМЦ ПТО у Волинській області Вікторії Захаркевич та стосувався теми «Формування у здобувачів освіти навичок ефективної роботи з інформацією: аналіз, візуалізація та прийняття рішень».

З вітальним словом до учасників звернулася в. о. директора коледжу Леся Стешенко та презентувала наш заклад освіти як такий,  що здійснює підготовку висококваліфікованих фахівців у різних галузях, зокрема, у галузі інформаційних технологій. Вона зауважила, що сучасне суспільство вимагає виховання самостійних, ініціативних, відповідальних громадян, здатних не лише орієнтуватись в океані інформації,  а й організовувати своє життя таким чином, щоб при найменших витратах часу, сил і засобів вони отримували від своєї діяльності найбільшу віддачу.

На засіданні були обговорені актуальні питання 2025-2026 навчального року щодо ІТ-компетентностей, новітніх підходів і ролі інформаційних технологій у формуванні професійних навичок майбутніх фахівців, а викладач ДНЗ «Ковельський ЦПТО» Оксана Ковальчук зазначила у своїй доповіді як інтеграція STEM-технологій та міжпредметна співпраця сприяють формуванню критичного мислення та інформаційної грамотності у молоді.

Під керівництвом Олега Ройка та Володимира Карповича, викладачів інформатики нашого коледжу, відбулося знайомство з етапами створення навчальних кейсів для різних професій: оператора з обробки інформації, кухаря, пекаря.  Зокрема учасники засідання обговорювали методику роботи з кейсами та обмінювалися власними ідеями щодо її покращення.

Здатність шукати, збирати, створювати,  систематизувати отримані дані, використовувати діаграми для їх комплексного розуміння – мета проведення практичного інтенсиву під назвою  «Від формул до дашбордів», який підготували та реалізували Надія Панасюк та Роман Демедюк. Підсумовуючи роботу секції, можна сказати, що сьогодні для викладача важливо постійно вдосконалювати свої навички та бути відкритим до нових інформаційних технологій, щоб залишатися актуальним у сучасному освітньому середовищі.