



Тиждень циклової випускової комісії управління та адміністрування насичений змістовними та цікавими заходами. Так, 13 березня 2024 року за ініціативи викладача Світлани Сичук здобувачі ОПП Облік і оподаткування, ОПП Фінанси, банківська справа та страхування, ОПП Маркетинг, ОПП Підприємництво, торгівля та біржова торгівля долучилися до онлайн-презентації «Делойт»: «Споживацькі настрої українців у другий рік повномасштабного вторгнення». Це вже четверте дослідження компанії, що дозволяє відстежити динаміку купівельної активності українців, зокрема порівняти її з періодом до повномасштабного вторгнення. Олександр Ямпольський, директор, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції «Делойт» в Україні зазначив, що українські споживачі стійкі, адаптивні та небайдужі. Вони економлять, обдумано підходять до витрат і регулярно донатять.
Під час перегляду онлайн-презентації «Делойт» здобувачі отримали нові знання про споживацькі тенденції та ознайомились з їх змінами. Такі дослідження дозволяють краще розуміти ринкові процеси, прогнозувати їх, а також будуть корисними для подальшої кар’єри в сфері бізнесу, маркетингу чи аналітики. Перегляд презентації викликав активні обговорення та дискусії, що сприяло розвитку комунікаційних вмінь учасників заходу.