2 вересня відбулося обговорення освітньо-професійної програми “Інженерія програмного забезпечення” зі здобувачами освіти другого курсу. Зустріч провів голова робочої групи з розроблення, моніторингу та перегляду ОПП, голова циклової випускової комісії комп’ютерної та програмної інженерії, кандидат технічних наук Олександр Ройко.
Освітньо-професійна програма “Інженерія програмного забезпечення” є ключовим компонентом підготовки майбутніх фахівців у галузі IT. У світі, де технології розвиваються надзвичайно швидко, постійне оновлення та адаптація освітніх програм є не просто бажаними, а необхідними.
Регулярний перегляд та оновлення ОПП дозволяє:
- забезпечити відповідність навчального матеріалу сучасним технологічним трендам
- підвищити конкурентоспроможність випускників на ринку праці
- покращити якість освіти та задоволеність студентів освітнім процесом
Під час зустрічі Олександр Ройко детально розповів студентам про особливості освітньо-професійної програми, акцентувавши увагу на структурі начального плану другого курсу. Він підкреслив важливість персоналізованого підходу до навчання, пояснивши можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії через вибір освітніх компонентів. Окремо було наголошено на критичній важливості дотримання принципів академічної доброчесності протягом усього періоду навчання, що є основою якісної освіти та професійної етики.
Для активного внеску у вдосконалення ОПП здобувачі освіти можуть брати участь у опитуваннях та анкетуваннях щодо якості освіти, відвідувати відкриті обговорення та круглі столи, присвячені розвитку освітніх програм, надавати конструктивні пропозиції щодо змісту курсів та методів викладання, ділитися своїм досвідом стажування чи роботи для кращого узгодження теорії з практикою.
Зустріч з Олександром Ройком підкреслила важливість співпраці між викладацьким складом та здобувачами освіти у процесі вдосконалення освітніх програм. Лише спільними зусиллями можна створити дійсно якісну та актуальну програму підготовки фахівців з інженерії програмного забезпечення, яка відповідатиме як академічним стандартам, так і вимогам сучасного ринку праці.