Обговорення досвіду впровадження цифровізації та гейміфікації в сферу гостинності в рамках міжнародного семінару

, ,

Within the framework of the EU project Erasmus+ “Horizontal capacity building of vocational education for internationalization and modernization, including innovation, digitalization, and sustainability, by communicating methodology and sharing best practices”, project number No. 101129249,  participants of the workshop got acquainted with new digital platforms, that are effective tools for popularizing tourist destinations’ potential. The purpose of the meeting was to determine the global trends of digitalization in hospitality and tourism and the priority directions of its development.

В рамках реалізації проєкту ЄС Еразмус+ «Горизонтальна розбудова потенціалу професійної освіти для інтернаціоналізації та модернізації, включаючи інновації, цифровізацію та стійкість, шляхом передачі методології та обміну кращими практиками», номер проєкту № 101129249, учасники семінару ознайомились з новими цифровими платформами, які є ефективним інструментом для популяризації потенціалу туристичних дестинацій. Метою зустрічі було з’ясувати світові тенденції діджиталізації як глобального тренду у сфері гостинності та туризму, та визначити пріоритетні напрямки його розвитку. Спікерка Руба Салех Джеральдін Бюкен, засновниця цифрової платформи XR4Heritage (Бельгія), зазначила, що діджиталізація в галузі туризму набуває різних форм, дає переваги для держави, регіону, окремого підприємства та споживача. Спікер Фабіо Віола, розробник ігор та продюсер, засновник Mobile Idea srl (Італія), та спікерка Ана Алексіс, виконавча менеджерка компанії Event Planner (Сербія) наголосили, що найбільш поширеними у сфері туризму цифровими технологіями є Big Data, Blockchain, штучний інтелект, мобільні додатки, технології віртуалізації, інтелектуальні роботи інтернет-речей.

Перевагами провадження цифрових платформ є стимулювання інновацій, розширення ринку збуту, підвищення безпеки, підвищення ефективності діяльності туристичного ринку.

До знайомства із інтеграцією нових технологій в туристичний сектор та можливостями впровадження елементів діджиталізації та гейміфікації в сектор гостинності долучились в режимі онлайн викладачі та майстри виробничого відділення Туризмі та готельно-ресторанної справи Волинського фахового коледжу НУХТ.

Проєкт реалізовується та співфінансується за підтримки Програми Європейського Союзу Еразмус+. Координатором проєкту є Коледж готельного менеджменту HOTEL SCHOOL (Латвія, Рига), а учасниками проєкту є Італійська школа гостинності Italian Hospitality School (Італія, Рим), Волинський фаховий коледж НУХТ (Україна, Луцьк) та Центр професійної освіти Дон Боско (Україна, Львів).