Щоб перетворити буденне навчання на цікаве заняття та поглибити взаємозв’язок з навчальним процесом, 14.11.2024р. викладачем Ларисою ГОПАНЧУК було проведено до тижня ЦВК Обліку та фінансів в межах вивчення освітнього компонента «Фінансовий ринок» практичне заняття-диспут для студентів третього курсу освітньо-професійної програми «Фінанси, банківська справа та страхування».
Під час заняття частина групи студентів виступала із доповідями, а інша частина доповнювала їх виступи та ставила запитання. Таке проведення практичної роботи дозволило задіяти усіх студені до діалогу та взяти активну участь у дискусії. По завершенню усі мали змогу обговорити доповіді та поставлені проблемні запитання, обмінятись думками.
Студенти під час доповіді мали можливість представити матеріал із застосуванням інформаційних технологій, що дозволило показати широкі можливості для суттєвого підвищення якості навчального процесу. Така інтерактивна форма проведення практичної роботи підвищує як рівень засвоєння знань, так і цікавість до навчання в цілому. Практичне заняття-диспут показало кращу ефективність засвоєння навчального матеріалу ніж під час усної подачі інформації.
В результаті обговорення практичної роботи студенти закріпили фахові компетентності, набуті під час вивчення освітньо-професійної програми «Фінанси, банківська справа та страхування», що полягають у таких компетентностях як: знання і розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; здатність здійснювати професійну діяльність, згідно з вимогами законодавства; здатність самостійно виконувати складні завдання у сфері фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку; здатність застосовувати сучасне інформаційне та програмне забезпечення для отримання й обробки даних у сфері фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку, які відповідають обов’язковому освітньому компоненту ОК24 «Фінансовий ринок».
Практичне заняття такого плану допомогло студентам закріпити та поглибити знання з обговорюваної теми освітньої компоненти, удосконалити навички публічних виступів та участі в дискусіях, дало можливість активізувати розумову діяльність студентів, уміння висловлювати власні думки, використовувати набуті знання.
Лариса ГОПАНЧУК