To ensure the special competencies of applicants for Tourism and Hotel and Restaurant Business educational professional programs in the process of mastering the educational components ‘Organisation of Leisure and Animation Services in Hotel and Restaurant Business’ and ‘Organisation of Animation Activities’, such practical training as workshops is provided. For example, Vlada Iakovleva, a student of the corresponding programme, held a masterclass on making motanka dolls for other students and guests of the holiday as part of the celebration of the All-Ukrainian Vyshyvanka Day at the Volyn Professional College of NUFT.
Для забезпечення спеціальних компетентностей здобувачів відповідних ОПП в процесі опанування освітніх компонент «Організація дозвілля та анімаційних послуг в готельно-ресторанному господарстві» та «Організація анімаційної діяльності» передбачений такий вид практичної підготовки, як майстер-класи. Так, здобувачка освіти Влада Яковлєва в рамках святкування всеукраїнського Дня вишиванки у Волинському фаховому коледжі НУХТ провела майстер клас із виготовлення ляльок-мотанок для інших здобувачів та гостей свята.
Про українські рушники та вишиванки знають і в Україні, і далеко за її межами. А от про ляльку-мотанку інколи не знають нічого. Прекрасно, що традиції створення таких ляльок збереглися та продовжують відроджуватися.
Мотанки – давні родинні обереги українців. Такі ляльки уособлюють собою єднання сімейних зв’язків поколінь. Перші такі ляльки з’явилися приблизно 5 тисяч років тому. Мотанка – символ добра та благополуччя, надії на краще та сильний сакральний предмет. Ця лялька зберегла в собі певні сакральні знання та силу.
Українська лялька-мотанка має обов’язкові елементи одягу, у яких є певне значення. Спідниця символізує землю, сорочка позначає три часи: минулий, теперішній та майбутній; обов’язковими атрибутами є вишивка та намисто, які уособлюють достаток. Головний убір – очіпок, стрічка чи хустка – символізує зв’язок із небом.
Такі види практичної підготовки здобувачів покликані освоїти спеціальні компетентності, передбачені у відповідних ОПП, зокрема: уміння організовувати надання послуг з організації дозвілля на підприємствах (закладах) готельно-ресторанного бізнесу та у санаторно-курортних закладах та забезпечення процесу комплексного обслуговування гостей під час надання туристично-рекреаційних послуг та реалізації туристичного продукту.