14.11.2024 р. для закріплення лекційного матеріалу з освітньої компоненти «Фінансовий ринок» та до тижня циклової випускової комісії обліку та фінансів було проведено заняття у формі лекції-бесіди з елементами вирішення кейсових ситуацій. В ході заняття викладач Лариса ГОПАНЧУК разом із студентами розібрали сутність поняття фінансового ринку та визначили учасників ринкових відносин, детально проаналізували види ринків та досліджували питанням ринкової інфраструктури, її елементів, функцій, сучасних модифікацій, акцентовано увагу законодавчій і нормативній базі регулювання ринкових відносин.
За структурою, заняття проходило у невимушеній, вільній обстановці, було логічно спланованим із врахуванням ключових компетенцій пізнавальної діяльності, кожен компонент мав взаємну лаконічну кореляцію та оптимально відповідав обраній тематиці. Закріплення лекційного матеріалу супроводжувалося мультимедійною презентацією, студенти були забезпечені роздатковим матеріалом. Заняття було цікавим для учасників, відмічалася активна співпраця викладача зі студентами, конструктивний діалог, обговорення з основних питань, доведення своєї думки.
Підтвердженням засвоєння лекційного матеріалу були позитивні результати вирішення кейсової ситуації. Наприкінці заняття Лариса ГОПАНЧУК запропонувала студентам вирішити індивідуальне творче завдання щодо аналізу ринкової пропозиції та цін на регіональному ринку на матеріали, що будуть використані студентами та презентувати результати дослідження.
Такого роду завдання спонукає студентів творчо підійти до його вирішення, прослідкувати міжпредметні зав’язки, розвинути власні аналітичні здібності та навчитися самостійно приймати рішення. Здобувачі освіти по завершенню заняття, відмітили високий методичний рівень, глибину та науковість підібраного матеріалу, вміння викладачем доступно подати матеріал, творчий підхід та вміння тримати увагу і спонукати студентів до активної взаємодії.
Лариса ГОПАНЧУК