Гурткова робота як форма розширення наукового потенціалу та формування навичок науково-дослідницької діяльності здобувачів освіти

Студентоорієнтований освітній простір у коледжі формується шляхом взаємної співпраці викладача та здобувача освіти як рівноправних партнерів, створення ефективних умов для організації самостійної роботи студентів з врахуванням їх індивідуальних здібностей та досягнень, забезпечення вільного доступу до джерел інформації. Через реалізацію принципів  академічної свободи здобувача освіти коледжу, студенти мають можливість вільно обирати відповідно до своїх освітніх потреб, нахилів, вподобань та творчості, напрями власної освітньої, творчої, наукової діяльності.

Вагомою складовою наукового життя здобувачів освіти освітньо-професійної програми «Облік і оподаткування» є гурткова робота.  

1 жовтня 2024 року відбулося засідання студентського наукового гуртка E.W.Y.S (ECONOMIC.WAY.YOUNG.STARS).

Юні економісти-дослідники презентували власні наукові доробки на цікаві, актуальні, теми щодо цифровізації обліку та оподаткування, перспектив відбудови економіки держави, забезпечення її сталого економічного розвитку.

Студентка групи ОО-32, Софія Шнит досліджувала причини та наслідки підвищення податків. У своїй доповіді зазначила, що основною причиною підвищення податків в Україні є необхідність збільшення дохідної частини державного бюджету для забезпечення військових потреб країни.

Вікторія Горбачевська, студентка групи ОО-31 презентувала економічні інструменти боротьби з тіньовою економікою, наголосила на тому, що тіньова економіка підриває економічну систему країни, призводить до втрати бюджетних надходжень, спотворює статистичні дані та негативно впливає на соціальну сферу. Для ефективної боротьби з цим явищем необхідне застосування комплексу заходів, серед яких, важливе місце посідають економічні інструменти.

Студентка групи ОО-31, Тетяна Савчук досліджувала сутність поняття фінансова грамотність, історію її виникнення та переваги. Розуміння основ фінансової грамотності є важливим для кожного, незалежно від віку, чи професії. Фінансова грамотність відкриває двері до фінансової стабільності та добробуту.

Олександра Ткачук, студентка групи ОО-31, підготувала презентацію на тему «Цифрова трансформація аудиту». Цифрова трансформація аудиту – це процес переходу від традиційних методів аудиту до сучасних, цифрових підходів. Він включає в себе використання нових технологій, таких як штучний інтелект, великі масиви даних та хмарні обчислення, для покращення ефективності та якості аудиту.

Аліна Андрієнко, студенка групи ОО-31 у власному дослідження визначила вплив штучного інтелекту на сфери обліку і оподаткування. Однією з найголовніших переваг впровадження ШІ у облікових процес та процес оподаткування підприємств, організацій, установ різних форм власності є автоматизація ділянок цієї роботи. Оскільки, штучний інтелект здатен збирати, обробляти, аналізувати, прогнозувати великі обсяги інформації, визначати розмір податкових зобов’язань та надсилати податкові повідомлення платникам податків, що в свою чергу, зменшить навантаження на податкові органи, підвищить ефективність процесу адміністрування податків, суттєво ускладнює процес функціонування тіньової економіки та недобросовісних платників податків.

Студентка групи ОО-31, Анастасія Войстрик досліджувала можливості та ризики впровадження спеціалізованого програмного забезпечення для автоматизації процесів обліку та оподаткування на підприємствах різних форм власності, їх оптимізації; використання хмарних технологій у процесі зберігання та обробки облікових даних.

Бажаємо нашим здобувачам освіти плідної творчої праці та значних здобутків у наукових дослідженнях.