Гейміфікація та case studies як технології модернізації освітнього процесу

, ,

The international methodological  workshop ‘Modernisation and internationalisation of the educational institutions’ within the framework of the project ‘Horizontal VET capacity building of vocational education for internationalisation and modernisation, including innovation, digitalisation and sustainability by methodology transfer and exchange of best practices’ No. 101129249 – CB-VET plus – ERASMUS-EDU-2023-CB-VET (Grant Agreement No. 101129249 – CB-VET plus), funded by the European Union’s International Cooperation Programme, Erasmus+, was continued with a discussion of the embedding innovative applications and computer games in the educational process. Small group work on solving cases using the EFQM model followed the introduction of this system’s possibilities.

Міжнародний методичний семінар «Модернізація та інтернаціоналізація навчальних закладів» в рамках реалізації проєкту «Горизонтальна розбудова потенціалу професійної освіти для інтернаціоналізації та модернізації, включаючи інновації, цифровізацію та стійкість, шляхом передачі методології та обміну кращими практиками» № 101129249 – CB-VET plus – ERASMUS-EDU-2023-CB-VET (Грантова Угода № 101129249 – CB-VET plus), який фінансується завдяки підтримці Програми міжнародної співпраці Європейського Союзу,  ЕРАЗМУС+, продовжився обговоренням використання та розробки інноваційних цифрових додатків та комп’ютерних ігор в освітньому процесі. Рамша Шахаб, завідувач відділення Італійської школи гостинності (Італія, Рим), детально ознайомила із проєктами Єразмус+, що використовували гейміфікацію для вдосконалення процесу вивчення фахових освітніх компонентів здобувачів освіти, що є майбутніми фахівцями в сфері обслуговування. Учасникам проєкту продемонстрували розроблений сайт із прикладними програмами, що можуть модернізувати процес навчання.

Семінар продовжився роботою в малих групах вирішенням кейсів із застосування EFQM моделі. Мікус Дубіцкіс, виконавчий директор Ризької клінічної лікарні, представив модель ділової оцінки від Європейського фонду менеджменту якості. Призначення даної моделі полягає в оцінці менеджменту організації на основі конкретних критеріїв. Фінальним етапом стала презентація кожною групою пропозицій щодо покращення менеджменту освітньої закладу.

Проєкт реалізується за підтримки Програми Європейського Союзу Еразмус+. Координатором є Коледж готельного менеджменту HOTEL SCHOOL (Латвія, Рига), учасниками проєкту є Італійська школа гостинності (Італія, Рим), Волинський фаховий коледж Національного університету харчових технологій (Україна, Луцьк) та Центр професійної освіти Дон Боско (Україна, Львів).