Екскурсія як засіб формування загальних та спеціальних компетентностей

,

In the process of training highly qualified professional junior bachelors of the Tourism programme, who are able to create, organise and control the production and sale of services in the field of tourism and recreation, on 12 April, the student union and student council, together with the Bilya Vezha travel agency, organised a trip to Lesia Ukrainka’s estate-museum in Kolodiazhne village and the Skansen in Rokyni village.

В процесі підготовки висококваліфікованих фахових молодших бакалаврів ОПП Туризм, здатних створювати, організовувати й контролювати процес виробництва та реалізації послуг у сфері туризму і рекреації 12 квітня студентська профспілка та студрада спільно з туристичною агенцією “Біля Вежі” організували подорож до садиби-музею Лесі Українки в с. Колодяжне та скансену  в с.Рокині.

Подорож розпочалася з відвідування літературно-меморіального музею-садиби Лесі Українки, де здобувачі глибше дізнались про життєпис видатної літераторки та  родини Косачів, побачили житло Лесі Українки, а також насолодились красою її саду. Екскурсія була насиченою цікавими фактами та історичними аспектами життя письменниці, що сприяло кращому розумінню її творчості.

Наступною локацією був музей-скансен історії сільського господарства Волині з старовинними хатами та господарством, які відображають життя українського народу минулих століть. Ця подорож дозволила здобувачам побачити, як жили та працювали наші предки, та оцінити цінність культурної спадщини.

Особливою частиною цієї подорожі було практичне навчання з освітніх компонентів «Екскурсознавство», «Краєзнавство», «Культура та мистецтво»та отримання навичок роботи екскурсовода студентами групи Т-21. Кожен з них отримав можливість практичної діяльності – проведення екскурсії. Це надало їм важливий досвід у публічному виступі та комунікації з аудиторією. Під час подорожі було забезпечене набуття ряду компетентностей, передбачених ОПП «Туризм», а саме: здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; здатність працювати в команді та автономно; здатність застосовувати знання з теорії і практики туристичного бізнесу у професійній діяльності фахівця туристичного супроводу; володіти особливостями розміщення та використання туристичних ресурсів Волинського регіону та оперативно організовувати туристичне та екскурсійне обслуговування в його межах.