Сучасна освіта – це не лише передача знань, а й системний підхід до якісної організації освітнього процесу. Ефективний моніторинг освітньо-професійних програм стає ключовим інструментом у досягненні цієї мети.
25 січня 2024 року відбулося робоче засідання голів робочих груп з розроблення, моніторингу та перегляду освітньо-професійних програм. Під час роботи були розглянуті актуальні питання внутрішнього моніторингу дотримання акредитаційних вимог, підготовки до перегляду освітньо-професійних програм. Заступник директора з навчальної роботи, Алла Голуб акцентувала увагу присутніх на необхідності продовження системної роботи по співпраці із роботодавцями, випускниками, студентським самоврядуванням, іншими стейкхолдерами та врахуванні їх пропозицій при перегляді освітньо-професійних програм. Наголосила на ключовій ролі керівника академічної групи, його допомозі при формуванні індивідуальної освітньої траєкторії, а також контролі за виконанням індивідуального навчального плану здобувача освіти. Під час засідання присутні висловили свої думки та пропозиції щодо інструментів оцінки ефективності реалізації освітньо-професійних програм, надання практичних рекомендацій по їх удосконаленню.
Ефективний моніторинг освітньо-професійних програм є стратегічним елементом забезпечення внутрішньої системи якості освіти в коледжі, розбудови інноваційного освітнього середовища, а його дієві інструменти дозволяють своєчасно вдосконалювати та адаптувати освітньо-професійні програм до сучасних вимог розвитку суспільства та ринку праці.