Дуальна освіта як ключ до якісної підготовки: участь студентів у міжнародній конференції

, , ,

Студентка групи ФБСС та ФР-31 ВИСОЦЬКА Катерина, ОПП «Фінанси, банківська справа та страхування» разом із своїм науковим керівником ГОПАНЧУК Ларисою взяли активну участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Дуальна освіта як одна із форм поліпшення якості підготовки фахівців» / «Дуальна освіта під час війни», яка відбулася 27.11.2024 р. дистанційно за організації Науково-методичного центру вищої та фахової передвищої освіти Міністерства освіти і науки України.

На конференції команда представила наукову доповідь на тему: «Сучасна система впровадження дуальної форми освіти», в якій висвітлювались ключові аспекти реалізації дуальної освіти в сучасних умовах.

Основні акценти доповіді:

  • Особливості впровадження дуальної форми освіти в Україні, зокрема під час воєнного стану.
  • Важливість партнерства між навчальними закладами та підприємствами для забезпечення практичної підготовки студентів.
  • Виклики і перспективи дуальної освіти в умовах дистанційного навчання.
  • Приклади успішного впровадження дуальної освіти у закладі освіти.

Важливість участі у конференції полягала у можливості:

  • поглибити знання щодо сучасних освітніх технологій;
  • отримати цінний досвід наукового обговорення та обміну ідеями з фахівцями;
  • розвинути навички дослідницької роботи та публічного виступу.

За результатами участі учасники отримали сертифікати, які підтверджують їхній внесок у розвиток наукової дискусії. Матеріали конференції будуть опубліковані в збірнику наукових праць, що є додатковим стимулом для подальших досліджень у сфері освіти. Висловлюємо вдячність організаторам за можливість взяти участь у такому важливому заході, що сприяє розвитку інноваційних підходів до навчання навіть у складних умовах. Конференція стала майданчиком для інтеграції нових ідей і кращих практик впровадження дуальної форми освіти. Студенти ще раз підтвердили свій професійний потенціал та готовність до нових викликів у сфері освіти та науки.