Досліджуємо ринок товарів

Уже вкотре студенти спеціальності «Підприємництво, торгівля, та біржова діяльність» на запит ПАТ «Теремно Хліб» проводять польові дослідження
ефективності реклами в мережі продажу хлібобулочних виробів ПАТ «Теремно Хліб». В період підвищеного попиту на кондитерські вироби студенти виступали в ролі «Таємний покупець «Теремно Хліб» і, здійснивши контрольну закупку товару, оцінювали комунікабельність та професійність продавців товариства.
Такі дослідження підвищують якість професійно-практичної підготовки здобувачів вищої освіти, адже це реальне поєднання теоретичних знань з дисциплін «Основи ринкових досліджень», «Комунікаційна діяльність». «Комерційна діяльність» і практичних навиків збору та аналізу маркетингової інформації, а також одного із видів контролю рекламно-комунікаційної діяльності окремих підрозділів підприємства.