 Уже вкотре студенти спеціальності «Підприємництво, торгівля, та біржова діяльність» на запит ПАТ «Теремно Хліб» проводять польові дослідження
Уже вкотре студенти спеціальності «Підприємництво, торгівля, та біржова діяльність» на запит ПАТ «Теремно Хліб» проводять польові дослідження
ефективності реклами в мережі продажу хлібобулочних виробів ПАТ «Теремно Хліб». В період підвищеного попиту на кондитерські вироби студенти виступали в ролі «Таємний покупець «Теремно Хліб» і, здійснивши контрольну закупку товару, оцінювали комунікабельність та професійність продавців товариства.
Такі дослідження підвищують якість професійно-практичної підготовки здобувачів вищої освіти, адже це реальне поєднання теоретичних знань з дисциплін «Основи ринкових досліджень», «Комунікаційна діяльність». «Комерційна діяльність» і практичних навиків збору та аналізу маркетингової інформації, а також одного із видів контролю рекламно-комунікаційної діяльності окремих підрозділів підприємства.








